Bildtstar's Baard

Bildtstar

Baard
Ik had in het even voorstellen deel natuurlijk al een foto geplaatst, maar hierbij ook nog even foto's van de zijkanten

Ik heb nu ongeveer 7 maanden niet geschoren (m.u.v. Bakkebaarden 2 keer laten bijwerken bij de barbier, lengte onder niks af)

De laatste foto is iets slecht belicht helaas
 

Bijlagen

  • _20200128_180026.JPG
    _20200128_180026.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 123
  • _20200201_170457.JPG
    _20200201_170457.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 115
  • _20200201_170531.JPG
    _20200201_170531.JPG
    969,2 KB · Weergaven: 115

Texman

Koning Baard
Sorry, vergeten te vermelden. Ik ben inderdaad van plan om het nog langer te laten groeien. Kijken hoe dat lijkt. Korter kan altijd nog. Het is er tenslotte sneller af dan dat het er weer bij zit
Daar heb je helemaal gelijk in maar mocht het aan de onderkant wat pluizig of erg ongelijk worden mag je dat gerust een beetje bijwerken.
Hou het relaxt dan hou je het vol.;)
 

Bildtstar

Baard
Daar heb je helemaal gelijk in maar mocht het aan de onderkant wat pluizig of erg ongelijk worden mag je dat gerust een beetje bijwerken.
Hou het relaxt dan hou je het vol.;)

Ja, moet wel wat in model blijven. Volgende keer barbier laat ik waarschijnlijk de baard ook even "punten", dus een heel klein beetje er af zodat evt. Dode en gespleten haarpunten er uit zijn
 

Bildtstar

Baard
Dat gaat goed met die :)>(Y)

Ja, ik mag niet klagen. Ik vind het enkel jammer dat ik een dunne snor heb en er onder mijn onderlip weinig groeit, maar misschien komt dat nog.
alsnog vind ik nogmaals dat ik niet klagen mag als ik google op zgn. ''yeards'', als ik dat zo bekijk groeit het bij mij wel erg snel. Het lijkt soms net alsof mijn kaalheid bovenop gecompenseerd word door de baard ;):)>
 

Bolt

Zware baard
Ja, ik mag niet klagen. Ik vind het enkel jammer dat ik een dunne snor heb en er onder mijn onderlip weinig groeit, maar misschien komt dat nog.
alsnog vind ik nogmaals dat ik niet klagen mag als ik google op zgn. ''yeards'', als ik dat zo bekijk groeit het bij mij wel erg snel. Het lijkt soms net alsof mijn kaalheid bovenop gecompenseerd word door de baard ;):)>

Je heb de snelheid kwa Baardgroei er wel in inderdaad.
Misschien dat de Snor wat meer tijd nodig heeft dat zou goed kunnen.
Maar iedere Baard groeit anders en is uniek dus wees er vooral trots op.
Tja en of de Baardgroei je kaalheid boven op je koppie compenseert ? Hahaha denk het wel :D is bij mij namelijk ook zo :)>(Y)
 

Bildtstar

Baard
Je heb de snelheid kwa Baardgroei er wel in inderdaad.
Misschien dat de Snor wat meer tijd nodig heeft dat zou goed kunnen.
Maar iedere Baard groeit anders en is uniek dus wees er vooral trots op.
Tja en of de Baardgroei je kaalheid boven op je koppie compenseert ? Hahaha denk het wel :D is bij mij namelijk ook zo :)>(Y)

Dat is de spijker op z'n (kale) kop, elke baard groeit inderdaad anders en is uniek. Natuurlijk ziet iederren inclusief mij wel eens foto's van baarden waarvan je denkt van ''had ik dat maar'' maar dat zullen de meeste mensen wel hebben. Mooie baard heb je trouwens Bolt.
 

Bildtstar

Baard
UPDATE

Op een of andere manier groeien de zijkanten van mijn snor wel. Zeg maar de gedeelten pal boven de uiteinden van mijn bovenlippen. Echter zijn dit zeer blonde haren die amper zichtbaar zijn... As we speak zijn deze haren meerdere centimeters lang geworden... advies van de mensen hier. met gelijke baardgroei zou welkom zijn.. Advies over. dit baardgerelateerde heidelandschap afscheren of staan laten in hoop van betere tijden zal altijd welkom zijn, Ook de personen die baarden hebben wat valt onder de categorie als: redneck, hillbilly, zwerver, trucker en biker zijn welkom sinds de criteria voor en baard al gauw hierna toe neigen
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dat is de spijker op z'n (kale) kop, elke baard groeit inderdaad anders en is uniek. Natuurlijk ziet iederren inclusief mij wel eens foto's van baarden waarvan je denkt van ''had ik dat maar'' maar dat zullen de meeste mensen wel hebben. Mooie baard heb je trouwens Bolt.

Ja, foto's van baardmodellen zien we allemaal en we zijn er natuurlijk vaak jaloers op. Bedenk wel dat er uren aan de baarden is 'gewerkt' om ze zo mooi en perfect te krijgen. En de baardmodellen worden natuurlijk ook geselecteerd op een boven-gemiddelde baardgroei. En dan zijn er nog allerlei hulpmiddeltjes en ook nog photoshop. Dus: laat je daar niet teveel door leiden of ontmoedigen.

Het is vaak een voordeel als je een meerkleuren baard hebt, als je bv een lichtere snor hebt, kan deze zich mooi onderscheiden van de rest van de baard. En vergeet niet dat met het klimmen der jaren de baard zich meestal nog behoorlijk ontwikkelt. Tenminste nog één voordeel van ouder worden! ;)(Y)
 
Banner image
Top