Bikers beard blend

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ken het merk niet en kan er dus geen oordeel over geven.

Wat ik van de prijs vind: als ik naar "huismerken" kijk bij andere bedrijven (bijvoorbeeld 'Woody' van Mijnbaard.nl maar je vindt vast een hoop vergelijkbare merken) dan kost daar een flesje olie minder dan 12 euro en was ongeveer 15 euro. Dat is dan nog altijd minder dan de "afgeprijsde" 30euro die ze voor deze combinatie vragen :eek:

Over de inhoud en de geur kan je uiteraard verschillen van "smaak" maar er zijn zeker vergelijkbare alternatieven die even duur en waarschijnlijk goedkoper zijn ;)
 

drummer

Baard
Ik kwam dit merk weer tegen op www.barbatum.nl
Setje van 30 ml olie en 60 ml balsem nu voor €14,95. Barbam rekent geen verzendkosten. Ik kon het nu toch niet laten een setje te bestellen. Ik heb gekozen voor de geur 'kindred spirit'; Vanille, lavendel, tea tree, cedarwood en sandalwood. De geur is lekker! Fris, bijna als een eau de cologne. Ongeveer 6 uur na aanbrengen is de geur nog steeds subtiel aanwezig.
De olie is dik, vettig, maar last zich goed in de baard opnemen. Wel even goed de handen wassen daarna.
De balsem is heel prettig van structuur. Even tussen de handen wrijven en in de baard masseren is genoeg. Geen korrels, geen klontjes, zoals ik bij andere merken wel een ervaren heb.
Al met al al doen de werking en kwaliteit me denken aan de producten van GBS. Kortom, mijns inszietns prima producten voor een heel fijn prijsje
 
Banner image
Top