Bijtrimmen of afblijven?

Bijtrimmen of afblijven

  • Bijtrimmen!

    Votes: 6 33,3%
  • Afblijven!

    Votes: 12 66,7%

  • Total voters
    18
Hi! Zoals zovelen heb ook ik de lockdown aangegrepen om volledig van m'n baard af te blijven.

Stukje achtergrond: eind 2018 wilde ik eens kijken wat er mogelijk was op baardvlak bij mij. Maar tot het begin van de lockdown een week of 7 geleden kon ik er gewoon niet afblijven. Ondanks wat ik hier veelvuldig las, wilde ik blijven temmen omdat ik maar niet tevreden raak over de zijkanten en over SPRIETJES OVERAL!!!l Vlak voor werk toch steeds nog even dat ene uitstekende haartje choppen. De afgelopen 7 weken: niets van dat. Compleet vanaf gebleven. Ook van het haar bovenop overigens. Niet dat daar op de zijkanten na nog veel gebeurd...

Nu las ik net dat de kappers volgende week wellicht weer open mogen. Ga ik er volgende week mee naar een barbier en laat ik mij een model aanmeten (sowieso niet te veel er vanaf) of blijf ik er nog een week of wat compleet vanaf?

Antwoord op een logische wedervraag: einddoel is meer baard, maar wel in model.

(de foto in pak is van half januari, de foto in hardloopshirt van nu)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200505-195025.png
    Screenshot_20200505-195025.png
    1,6 MB · Weergaven: 233
  • Screenshot_20200505-195005.png
    Screenshot_20200505-195005.png
    1,2 MB · Weergaven: 239

Texman

Koning Baard
Hi! Zoals zovelen heb ook ik de lockdown aangegrepen om volledig van m'n baard af te blijven.

Stukje achtergrond: eind 2018 wilde ik eens kijken wat er mogelijk was op baardvlak bij mij. Maar tot het begin van de lockdown een week of 7 geleden kon ik er gewoon niet afblijven. Ondanks wat ik hier veelvuldig las, wilde ik blijven temmen omdat ik maar niet tevreden raak over de zijkanten en over SPRIETJES OVERAL!!!l Vlak voor werk toch steeds nog even dat ene uitstekende haartje choppen. De afgelopen 7 weken: niets van dat. Compleet vanaf gebleven. Ook van het haar bovenop overigens. Niet dat daar op de zijkanten na nog veel gebeurd...

Nu las ik net dat de kappers volgende week wellicht weer open mogen. Ga ik er volgende week mee naar een barbier en laat ik mij een model aanmeten (sowieso niet te veel er vanaf) of blijf ik er nog een week of wat compleet vanaf?

Antwoord op een logische wedervraag: einddoel is meer baard, maar wel in model.

(de foto in pak is van half januari, de foto in hardloopshirt van nu)
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt inmiddels een aardige baard (Y)(Y)(Y)en het zou zonde zijn om er een model in te laten zetten want dat gaat altijd ten koste van de lengte.
Wat wel kan is de baard wat netter te laten maken en zo min mogelijk in lengte te laten boeten.
Ik weet niet of je al veel doet met baardverzorgingsproducten maar daar kan je ook je baard heel mooi mee in model brengen.
Dus daar valt wellicht nog veel te winnen ;).
Laat maar horen hoe het verder gaat.
Succes Texman:)>
 
Het is door die lockdown zo gemakkelijk om even lekker helemaal schijt te hebben aan wat anderen (buiten dit forum dan, hè) vinden van de baardstaat.

Gezien ik nog tot minimaal 1 september thuiswerk, heb ik besloten er sowieso tot die tijd helemaal af te blijven. Ook al spriet en springt t als een malle aan de zijkanten. Ik hou vertrouwen in de uiteindelijke zwaartekracht.

Maar die snorharen! In m'n melk, in m'n broodje, in m'n soep, in m'n prakkie, in m'n koffie, in ALLES! Je zou er haast een mes in zetten.

Kan iemand me even vertellen dat ook dat zonder snijwerk gewoon goedkomt?

Bij voorbaat dank! :)>
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200523-163923.png
    Screenshot_20200523-163923.png
    1,1 MB · Weergaven: 86
Banner image
Top