big red beard Combs baardkam no. 9. walnut review

Johan

Baard
Goed, daar gaan we dan. Een en anders was leuk verpakt. Geen gigantische doos zoal je dat soms wel tegenkomt
tegenkomt.

DSC_0247.JPG

Leuke touch vond ik het handgeschreven kaartje dat er bij zat.
DSC_0248.JPG

Dit gezegd hebbende gaat het natuurlijk niet om.de verpakking. Ik vond de kam zelf verbazingwekkend klein. Ik heb zelf kleine handen en toch krijg je dan dit beeld.

DSC_0253.JPG

Tot zo ver het optische deel. Is de kam praktisCh? Ik denk dat dat echt aan je baard ligt. In de omschrijving staat al vermeld dat dit een kam is voor wat vollere en langere baarden. Dit is zeer zeker het geval! Ik denk dat met zn grove tanden en brede tussenruimte geen baard te groot is voor deze kam, wel snel te kort. Bij mij loopt hij heerlijk door de baard, waar de andere kammen al gauw vast lopen.

Ik heb nog niet eerder met een houten kam gewerkt, maar ik moet zeggen dat het even wennen Is. Het voelt allemaal wat minder "smooth" maar daardoor zeker niet onprettig.

Mijn conclusie ;

Fijne kam voor dagelijks gebruik, op voorwaarde dat je een redelijke baard hebt. Heb je dit niet? Gebruik de no.7.

Is het de 18,95 waard? Nee, het is een kam kam! Geen enkele kam is zo veel geld waard.

Zou ik als ik opnieuw een kam moest kopen deze kiezen? ZekeR. Het is een kam voor de baard en laten we eerlijk zijn... Het meeste wat we kopen is onnodig, veel te duur en ietwat over de top. Maar dit maakt ons trotse baardmensen!
 

Zwollenaar

Zware baard

Sergie

Stoppelbaard
waarom moet een kam eigenlijk van hout zijn? en maakt het ook uit van wat voor hout?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Van de goedkopere plastic kammen kreeg ik een statische baard, echt heel irritant. Met houten kammen gebeurt dat niet.
Ik vind mijn kammen van Neemhout het meest prettig.
 
Banner image
Top