Bier!

JeroenP

Volle Baard
als ik bier drink dan heb ik de voorkeur voor de zwaardere bieren. En voorkeur voor merk heb ik niet. Uiteraard staat ook hier de Beerenburg en whisky in de kast.
 

istawa

Zware baard
Drink tegenwoordig voornamelijk Brand zwaar blond en dan ligt er natuurlijk altijd wel een Westmalle of duvel in de koeling . Net als mijn whisky en rode wijn zwaar dik vet en rokerig.

it ain't over until the fat lady sings
 

Nelis

Stoppelbaard
Dat is pas karakter Zwollenaar!

Overigens gek op IPA hier, extreem veel hop het kan mij niet bitter genoeg. Aanrader, t IJ IPA of mooie Nel van Jopen.

Qua "winterbieren" heb ik de voorkeur voor quadrupels zoals La Trappe Quadrupel of Gulden draak.
 

TheKid

Stoppelbaard
Grote La Trappe Quadrupel fan hier, maar ook de Hopus en de Bink bieren kunnen mij enorm bekoren !!! :)
 

TheKid

Stoppelbaard
Gisteren nog eens naar brouwerij Kerkom geweest voor een Bink Tripel en een Adelardus Tripel <3
 

zenn

Zware baard
'K houdt wel van witbier; Edringer, Hoegaarden etc. Ook een Duvel of Kabouter gaat er wel altijd in. ;)

FCB8AD50C95269D9A04287D5B9C257A5-haarlem-26.jpg


Laatst weer 's in de Jopenkerk in Haarlem geweest; zelf gebrouwen bier & uitstekende atmosfeer. :D
 

Selwyn

Stoppelbaard
La Chouffe!!! natuurlijk, ben bij de brouwerij geweest en dat is zeker een aanrader. Ik wacht alweer op de eerste La Chouffe soleil.
http://www.achouffe.be/nl/bieren#la-chouffe
Je kan hier heerlijk eten en een tour doen, zou wel een nachtje blijven slapen want deze kabouter is vrij sterk!
Wij verbleven bij een muziek B&B iets verder op waar ze live muziek speelde met natuurlijk Chouffe bier.
 

Hartenheer

Zware baard
'K houdt wel van witbier; Edringer, Hoegaarden etc. Ook een Duvel of Kabouter gaat er wel altijd in. ;)

FCB8AD50C95269D9A04287D5B9C257A5-haarlem-26.jpg


Laatst weer 's in de Jopenkerk in Haarlem geweest; zelf gebrouwen bier & uitstekende atmosfeer. :D

Dat ligt vlak achter de barbier op de Zijlstraat.
Maar ja, je moet ook nog naar huis rijden :confused:
 
Banner image
Top