Bier!

Nib85

Volle Baard
Ik heb voor straks :

1097715179.jpg

beer-3161289_2f7dc_hd.jpeg



B.O.R.I.S. is een Blood Orange Russian Imperial Stout. Dik, en vol van tonen van koffie, chocolade en bloedsinaasappel. De naam en het geheime ingrediënt zijn een knipoog naar president Yeltsin, die nooit een borrel afsloeg. Na Zdorovje! Maar pas op voor de man met de hamer (en sikkel).

Ik ben erg benieuwd, is me aangeraden bij een kaaswinkel waar ik toevallig was (en ze ook een kleine, maar mooie collectie aan speciaalbieren uit de regio hadden staan).
 

Yainderidoo

Zware baard
Ben naar de winkel in St. Nicolaasga geweest. Prachtige winkel...geweldig assortiment, en behulpzame mensen !
Stuk of wat Biertjes meegenomen natuurlijk. :cool: (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Bekijk bijlage 13812
Ik heb ze allemaal geproefd en vind ze allemaal lekker. Lekker makkelijk zul je zeggen o_O Ik moet zeggen dat veel duitse Biertjes (weissbier) wel heel erg veel op elkaar lijken. :rolleyes: Van het stel op de foto vond ik vooral de Engel Keller Dunkel bijzonder. Er zat een soort mokka-achtig smaakje op de achtergrond....lekker hoor. Nuchtere Heit was ook best in te nemen. Die Sport Zot die @Joep laat zien heb ik gister geproefd.....ook prima.
Deze kan ik de liefhebber van goed Bier ook van harte aanbevelen:

iu

.....verrukkelijk Biertje met een even zo verrukkelijke schuimkraag....sprankelend zacht bitter...voortreffelijk :cool: (wel € 2,49 bij de AH) En ECHT je mist de alcohol niet. Ik kan het weten, want ik heb vroeger heel erg meegewekt aan het hooghouden van de Bierproduktie MET alcohol. :p:p:p
 

Joep

Zware baard
.....verrukkelijk Biertje met een even zo verrukkelijke schuimkraag....sprankelend zacht bitter...voortreffelijk :cool: (wel € 2,49 bij de AH) En ECHT je mist de alcohol niet. Ik kan het weten, want ik heb vroeger heel erg meegewekt aan het hooghouden van de Bierproduktie MET alcohol. :p:p
Poehee, € 2,49 per flesje is wel erg duur, maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden.
 

Yainderidoo

Zware baard
Poehee, € 2,49 per flesje is wel erg duur, maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Veel duurder ga ik ook niet. (Zoals eerder vermeld in die post over de Groningse Bierwinkel.) Ik weet niet of je deze biertjes in elke AH winkel kunt krijgen. In Drachten zijn in ieder geval 3 AH winkels. Bij één daarvan hebben ze deze niet volgens mij???:rolleyes::confused:
 

Laurent1965

Zware baard
Even off-topic, ok, maar o zo lekker...

Gisteravond een dozijn oesters (uit de baai van Quiberon) naar binnen gewerkt met een fles crémant de Bourgogne, MON DIEU!!

December is de maand van de oesters voor veel Fransen mee opgegroeid.., laat décembre maar komen!!!!
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Of was het nu andersom :rolleyes:

Kreeg vandaag een doos toegestuurd, met de mededeling dat de kleine{en grotere} brouwers het jammer vinden dat ik gestopt ben met mijn bierforum.

Duhh, hadden ze actief moeten zijn dan was het forum er nog geweest.

Voor de feestdagen kreeg in onderstaande opgestuurd.
Heb dus voor de komende twee dagen genoeg :D:D:D

bier.jpg
 
Banner image
Top