Beperkte groei

Jay84

Stoppelbaard
IMG_8208.JPG IMG_8207.JPG Hallo allen,

Ik ben 33 jaar en wilde nu eens doorzetten met een baard. Nooit geweten dat vele haren soms pas weken of maanden later door kunnen komen. Ik zit nu op bijna 8 weken maar op mijn wangen zie ik nauwelijks iets groeien en ook langs de kaak richting mijn bakkebaarden is het niet veel. Ik heb inmiddels wel wat getrimd omdat sommige haren erg lang waren aan de zijkant en op mijn kin. Is het nog steeds geduld hebben of een hopeloze zaak?
 

RCM

Baardaap
Ik ben het met Edwin eens, gewoonweg volhouden en laten groeien, groeien en groeien. :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Als je genetica bepaald, dat er op bepaalde plaatsen geen haar moet groeien, dan gaat het er niet groeien, maar volg het advies van @Weeble , want het ziet er zeker niet slecht uit.
De bakkebaarden zullen na verloop van tijd voller worden en je hebt een goeie snor en ronsel.
Gewoon laten groeien en afwachten, want het ziet er prima uit.
 

Jay84

Stoppelbaard
Thnx voor t compliment. Ik hoop dat t lukt. Zal de progressie binnenkort weer eens posten.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gaat op zich toch goed?

Genen kan je niet forceren dus gewoon lekker volhouden en het wordt heus een baard waar je fier op zult zijn (Y)
 

Jay84

Stoppelbaard
Ik hoop het wel. Gekke is dat als je er zo mee bezig bent, je veel meer bewust bent van mensen in je omgeving die ook een baard hebben. Ik zie echt alleen maar wangen met dikke haarbos erop. Weet natuurlijk niet hoe lang diegene al bezig was met zijn baard. Ik laat de natuur zijn gang gaan en blijf iig volhouden
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
We zijn wat dat betreft altijd allemaal het meest kritisch als het op onze eigen baard aankomt.

We kijken er ook allemaal anders naar, onder meer omdat de spiegel waarin wij kijken vaak ook een stuk dichterbij staat en daardoor de "foutjes" ons veel meer opvallen.

Als je het objectief benadert is er absoluut geen reden om ontevreden te zijn ;)
 

Jay84

Stoppelbaard
Is ook zo! Vindt het al chill dat er forums zoals deze bestaan. In mijn kennissen kring zitten weinig mensen die een baard mooi vinden. Jullie ervaringen zijn dan ook zeer welkom.
 
Is ook zo! Vindt het al chill dat er forums zoals deze bestaan. In mijn kennissen kring zitten weinig mensen die een baard mooi vinden. Jullie ervaringen zijn dan ook zeer welkom.
Ik leerde op dit forum het woord "tegenkanting". Ik gok dat het Vlaams is. Reacties door anderen hebben helaas veel invloed op het doorzettingvermogen. Laat je niet gek maken! Denk aan de 24uurs regel, en met een "jaard" zijn de reacties ineens heel anders! Bij twijfel over het eigenbeeld door slechte dekking van de grasmat; google even op Keanu Reeves en James Franco. You are doing fine Sir........
 

Nib85

Volle Baard
Ik zag vorige week iemand met vrijwel geen haargroei op de wangen, maar toch een tof baardje.

Beetje in de style van Jax/Sons of Anarchy.
 
Banner image
Top