Ben ik hier iets mee of zal het niks worden?

Louco1986

Stoppelbaard
hallo iedereen

Ik ben nieuw hier want over een baard heb ik nooit nagedacht omdat ik bitterweinig baardgroei heb, nu de vraag, kan ik hier iets mee doen of denken jullie dat ik beter opgeef? Dit is wat ik na 3weken krijg... plukje haar onder mn lip staat er wel al 3 maand ofzo... en ik heb donker haar maar baardhaar blijft toch wel redelijk wit op sommige plaatsen
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 160

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Lees je door de vele profielen van de leden en je zult weten, dat je eerst nog zo'n maand of drie aan groei toe bent, voordat er iets zinnigs te vertellen is.
 

Texman

Koning Baard
Best dat jullie erin geloven want mn maten lachen me uit.... steeds opnieuw hoor ik dat ik geen baard kan hebben omdat ik te weinig baardgroei heb, ik zal ze het tegendeel eens gaan bewijzen!!:cool::cool:
Zo zou ik ook reageren;)
Welkom ook van mij, duik lekker in het forum dan zal je zien dat je niet de enige bent met een wat trage opstart.
Laat die maten maar lekker lachen en ga er voor.:)
Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Ook van mijn kant, welkom op het forum!
Laat die maten maar lachen (beter om je lachen, dan om je huilen;)). Belangrijk is dat je je niet van de wijs laat brengen! Jij gaat voor een baard, en het begin is er! Top! Nu voorlopig de tijd geven; lekker laten groeien en kijken wat het wordt! Belangrijk is dat je volhoudt! ;);) En weet; er valt altijd wel iets te groeien, ook met een wat mindere baardgroei! Succes man; baardje zal je stoer staan! En laat die vrienden maar lullen....:eek:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Niet te snel opgeven en de boel de tijd geven om te groeien.

Geduld en kijken hoe je je baard en huid kunt verzorgen hier op het forum en we zien over 3 à 4 maand zeker een beter resultaat.

Succes (Y)
 
Welkom op de forum!
Geef het eerst wat tijd...een maand of drie minstens.

Blader gerust eens door enkele topics.
Je kan hier op de forum veel nuttige informatie vinden.
Succes (Y)
 
Banner image
Top