Damn Good Soap

Begin van de baardverhaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door raymond0706, 28 feb 2021.

1. De 9 maanden ook aangetikt. Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar de barbier in het dorp geweest. Helaas geen goede ervaring en niet heel tevreden met het resultaat.

Voordat ik het wist was de tondeuse over mijn snor en was de lengte weg. Nu maar weer rustig door groeien en geen idee of ik nog ooit naar de barbier ga. [​IMG][​IMG][​IMG]

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk

Texman, Ardjan en tijn vinden dit leuk.
  2. Fox

Fox Volle Baard

Ziet er nog altijd een top baard uit (Y)

berendgr, Texman en beardyboyyboyy vinden dit leuk.
  3. tijn

tijn Volle Baard

Ja het blijft altijd spannend om aan je baard te laten werken. Oke het is dan mischien niet zoals je het zou willen, maar het blijft een mooie baard hoor

Texman vindt dit leuk.
  4. Ardjan

Ardjan Baardaap

Zeg er altijd bij, als je naar de barbier gaat: Niet aan de baard komen! :D:eek:

Maar; nog steeds een mooie baard, @beardyboyyboyy!
    Rustig verder groeien! (Y)

berendgr en Texman vinden dit leuk.
  5. Texman

Texman Koning Baard

Het is jammer van je snor maar het geheel is nog steeds heel mooi (Y)(Y)(Y):)>.
    Gewoon weer laten groeien en een betere barbier zoeken of zelf gaan doen ;).

berendgr vindt dit leuk.
  6. berendgr

berendgr Volle Baard

Het is en blijft een mooie baard .
    Je snor groeit wel weer voor je het weet is die weer de oude.
    Er zijn goeie barbiers even verder zoeken .

Texman vindt dit leuk.
  7. Wederom kan je op jou verhaal hier zeggen...dat een perfecte baardgroei niet altijd nodig is om een mooi geheel te verkrijgen.
    Je zijkanten, als je het Cru mag zeggen, zijn niet echt om naar huis over te schrijven.
    Maar toch is het geheel zeker een keeper.
    En het staat echt goed!

Ook de les voor mij.
    Ik heb nergens gaten of probleem gebieden in de gehele baard/snor.
    En ik heb de keuze om hem te shapen hoe ik wil...en ook wat ik met de contouren doe.

Doe ik mijn kaaklijn hoog...doe ik ze laag...recht of gebogen...Alles kan bij mij.
    Snor kort of lang... allemaal geen probleem.

Maar ooh weee, als er een haartje ergens te veel word weggehaald door mijn wekelijks onderhoud vd baard.
    Dan dacht ik in verleden dat het het einde vd wereld was.

Terwijl niemand er iets van merkt. Never!
    En als je het ergens onder de aandacht brengt, kunnen ze nog niet eens zien wat ik bedoel .

Maar wat ik dus bedoel is, ieder heeft zijn eigen baardgroei...
    En je hoeft niet persé een top dekking te hebben om toch een mooi geheel te verkrijgen.

Dus, mooie baard heb je...en houd hem zeker.
    Het geeft je persoonlijkheid!

RBBP en Texman vinden dit leuk.
  8. istawa

istawa Volle Baard

Beard on ! Ziet er goed uit

IT ain't over until the fat lady sings

Texman vindt dit leuk.
  9. Baard groeit nog steeds door! Niet echt veel bijzonders verder. Wou jullie even op de hoogte brengen van de update [​IMG][​IMG][​IMG]

berendgr en Texman vinden dit leuk.
  10. Texman

Texman Koning Baard

Ziet er prima uit (Y)(Y)(Y).

beardyboyyboyy en berendgr vinden dit leuk.
  11. Fox

Fox Volle Baard

Heel mooie baard (Y)(Y)

beardyboyyboyy, Texman en berendgr vinden dit leuk.
  12. berendgr

berendgr Volle Baard

Ziet er goed uit (Y)

beardyboyyboyy en Texman vinden dit leuk.
  13. Nog steeds hetzelfde gedacht hier...
    Het staat je goed ondanks imperfecties.

Verstuurd vanaf mijn M2101K6G met Tapatalk

Texman vindt dit leuk.
  14. Hey allemaal! Vandaag een iets minder goed gestylde baard, zit druk in onze verhuizing.

De baard groeit heerlijk door, 10 maanden is nu ook bijna aangetikt en op naar de yeard. Ben van plan om toch nog door te groeien, hoe lang nog geen idee. Snor laat ik nu ook groeien en wil toch echt een mooiere, vollere snor.

De imperfecties die zijn er nu eenmaal. Ik ben erg tevreden met de baard, perfect is niemand hij wordt vast voller naarmate ik ouder ben [​IMG][​IMG][​IMG]

Giant, berendgr, Texman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Kleine tip ivm de uitstekende soulpatch...
    Sommige maken hem iets korter, zodat hij niet zo voor uit steekt...anderen willen hem uiteindelijk evenlang als de front haren.
    Als je dat wil...miss wat temmen met wax.

Texman vindt dit leuk.
  16. Hey allemaal! Weer een update. En wat geweldig is het om een steeds langere baard te hebben.

Het besef dat ik dit inmiddels een middellange baard kan noemen begint steeds meer binnen te komen. Op naar een lange baard. Inmiddels besloten dat ik na de yeard ook door ga met groeien en een verdubbeling van lengte zie ik echt nog wel zitten.

Hopen dat de wangen ook nog voller gaan raken, maar begin me er steeds minder aan te irriteren. Ben benieuwd wat jullie van het totaalplaatje vinden. Heb ik potentie voor een baard van rond de 25 cm?

[​IMG][​IMG][​IMG]

Texman vindt dit leuk.
  17. Texman

Texman Koning Baard

Ik vind het resultaat tot nu toe geweldig en het staat je ook goed (Y)(Y)(Y).
    De potentie om je baard langer te laten groeien heb je absoluut alleen de wangen wordt een lange termijn verhaal.
    Ik had dat vroeger ook, bij mij werd het pas echt vol rond mijn dertigste jaar.
    Je mag je nu wel een echte baardman noemen :):)>.
    Ga zo door, Texman :)>

Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina