Begin van de baardverhaal

De 9 maanden ook aangetikt. Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar de barbier in het dorp geweest. Helaas geen goede ervaring en niet heel tevreden met het resultaat.

Voordat ik het wist was de tondeuse over mijn snor en was de lengte weg. Nu maar weer rustig door groeien en geen idee of ik nog ooit naar de barbier ga.
d55f04dcf22f864207282d08d68dd4b3.jpg
d9a2d8b9c7cf1ea1937075b930d394d2.jpg
1e1228a4b1be4490535db1064c218f6a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 

tijn

Zware baard
De 9 maanden ook aangetikt. Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar de barbier in het dorp geweest. Helaas geen goede ervaring en niet heel tevreden met het resultaat.

Voordat ik het wist was de tondeuse over mijn snor en was de lengte weg. Nu maar weer rustig door groeien en geen idee of ik nog ooit naar de barbier ga.
d55f04dcf22f864207282d08d68dd4b3.jpg
d9a2d8b9c7cf1ea1937075b930d394d2.jpg
1e1228a4b1be4490535db1064c218f6a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
Ja het blijft altijd spannend om aan je baard te laten werken. Oke het is dan mischien niet zoals je het zou willen, maar het blijft een mooie baard hoor
 

Ardjan

Baardaap
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar de barbier in het dorp geweest. Helaas geen goede ervaring en niet heel tevreden met het resultaat.
Voordat ik het wist was de tondeuse over mijn snor en was de lengte weg. Nu maar weer rustig door groeien en geen idee of ik nog ooit naar de barbier ga.

Zeg er altijd bij, als je naar de barbier gaat: Niet aan de baard komen! :D:eek:

Maar; nog steeds een mooie baard, @beardyboyyboyy!
Rustig verder groeien! (Y)
 

Texman

Koning Baard
Het is jammer van je snor maar het geheel is nog steeds heel mooi (Y)(Y)(Y):)>.
Gewoon weer laten groeien en een betere barbier zoeken of zelf gaan doen ;).
 

berendgr

Volle Baard
Het is en blijft een mooie baard .
Je snor groeit wel weer voor je het weet is die weer de oude.
Er zijn goeie barbiers even verder zoeken .
 
B

BrotherBeard75

Guest
Wederom kan je op jou verhaal hier zeggen...dat een perfecte baardgroei niet altijd nodig is om een mooi geheel te verkrijgen.
Je zijkanten, als je het Cru mag zeggen, zijn niet echt om naar huis over te schrijven.
Maar toch is het geheel zeker een keeper.
En het staat echt goed!

Ook de les voor mij.
Ik heb nergens gaten of probleem gebieden in de gehele baard/snor.
En ik heb de keuze om hem te shapen hoe ik wil...en ook wat ik met de contouren doe.

Doe ik mijn kaaklijn hoog...doe ik ze laag...recht of gebogen...Alles kan bij mij.
Snor kort of lang... allemaal geen probleem.

Maar ooh weee, als er een haartje ergens te veel word weggehaald door mijn wekelijks onderhoud vd baard.
Dan dacht ik in verleden dat het het einde vd wereld was.

Terwijl niemand er iets van merkt. Never!
En als je het ergens onder de aandacht brengt, kunnen ze nog niet eens zien wat ik bedoel .

Maar wat ik dus bedoel is, ieder heeft zijn eigen baardgroei...
En je hoeft niet persé een top dekking te hebben om toch een mooi geheel te verkrijgen.

Dus, mooie baard heb je...en houd hem zeker.
Het geeft je persoonlijkheid!
 
B

BrotherBeard75

Guest
Nog steeds hetzelfde gedacht hier...
Het staat je goed ondanks imperfecties.

Verstuurd vanaf mijn M2101K6G met Tapatalk
 
Hey allemaal! Vandaag een iets minder goed gestylde baard, zit druk in onze verhuizing.

De baard groeit heerlijk door, 10 maanden is nu ook bijna aangetikt en op naar de yeard. Ben van plan om toch nog door te groeien, hoe lang nog geen idee. Snor laat ik nu ook groeien en wil toch echt een mooiere, vollere snor.

De imperfecties die zijn er nu eenmaal. Ik ben erg tevreden met de baard, perfect is niemand hij wordt vast voller naarmate ik ouder ben
f8fbec554173816b4fc7887283c745ec.jpg
c1b71ca8d7e06209a336cd9a53efd5f1.jpg
74fec6e01032a211487893a496aac244.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
B

BrotherBeard75

Guest
Kleine tip ivm de uitstekende soulpatch...
Sommige maken hem iets korter, zodat hij niet zo voor uit steekt...anderen willen hem uiteindelijk evenlang als de front haren.
Als je dat wil...miss wat temmen met wax.
 
Hey allemaal! Weer een update. En wat geweldig is het om een steeds langere baard te hebben.

Het besef dat ik dit inmiddels een middellange baard kan noemen begint steeds meer binnen te komen. Op naar een lange baard. Inmiddels besloten dat ik na de yeard ook door ga met groeien en een verdubbeling van lengte zie ik echt nog wel zitten.

Hopen dat de wangen ook nog voller gaan raken, maar begin me er steeds minder aan te irriteren. Ben benieuwd wat jullie van het totaalplaatje vinden. Heb ik potentie voor een baard van rond de 25 cm?

cf48d2be3a739782a025f27c3ac993c8.jpg
2601e88b28252e85f918a759330c3cc6.jpg
9a1b153406e6019637b23779952322a3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het resultaat tot nu toe geweldig en het staat je ook goed (Y)(Y)(Y).
De potentie om je baard langer te laten groeien heb je absoluut alleen de wangen wordt een lange termijn verhaal.
Ik had dat vroeger ook, bij mij werd het pas echt vol rond mijn dertigste jaar.
Je mag je nu wel een echte baardman noemen :):)>.
Ga zo door, Texman :)>
 
Banner image
Top