MijnBaard.nl

Begin van de baardverhaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door raymond0706, 28 feb 2021.

1. Ardjan

Ardjan Baardaap

Zon en warmte; de baard vaart er wel bij!
    Fijne vakantie!' (Y)

Kris1981 vindt dit leuk.
  2. Weer een weekje erbij! Baard blijft lekker doorgroeien en de Griekse zon heeft de baard echt goed gedaan. Lengte zit er nu zeker wel in en volgens mij tikt hij nu bijna de 10 cm aan qua lengte. De snor groeit ook lekker door maar er komt aan beide kanten een krul in omdat hij nu zo lang is. Als ik hem volledig naar beneden trek, komt hij zelfs voorbij mijn kin. Ben nog een beetje in dubio wat ik hiermee moet doen, hebben jullie style suggesties/tips?

[​IMG][​IMG][​IMG]

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk

Kris1981 vindt dit leuk.
  3. Hier nog even een close up van de snor en lengte [​IMG]

Kris1981 vindt dit leuk.
  4. Fox

Fox Baard

Mooie baard en snor ,je mag er trots op zijn (Y)

5. Nieuwe week, dus een nieuwe update. Ik weet niet echt zeker of er nog veel verschil zal zijn om het waardig te maken om elke week nog een update te doen. Wat vinden jullie? Ik heb vorige week een kleine trim gedaan zodat de baard er iets beter uit ziet vanaf de zijkant, volgens mij best goed gelukt.

De snor groeit de laatste tijd ontzettend veel, nog steeds niet echt zeker wat ik er mee wil, alleen over de lippen heb ik tot nu toe nog steeds niet volgehouden. Kan nog niet echt aan het geval van wennen overal begin ik steeds trotser te worden op het hebben van een baard. [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Kris1981 en Nordland vinden dit leuk.
  6. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Clipboard01.jpg Ik was even dit topic over deze aardige Baard aan het bekijken. Ligt dit nu aan mij of zie ik dat dit topic begint met ene raymond0706 lid sinds 28 feb 2021 en vervolgens een paar posten verderop verder gaat met beardyboyyboyy lid sinds 15 maart 2015????o_Oo_O:eek: IK zal wel ergens iets gemist hebben :eek:

7. Ja klopt helaas, sinds eind februari op een nieuwe telefoon en kreeg met geen mogelijkheid toegang tot de nieuwe account die ik in februari had gemaakt. Sindsdien dus weer verder op mijn oude account, vandaar een andere naam maar niet een ander persoon ;)

Yainderidoo vindt dit leuk.
  8. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Ah gelukkig Raymond.....ik dacht even dat ik mijn ogen niet meer kon vertrouwen. :eek: Mooie Baard hoor! ;)

Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina