Because BeerD

Welkom Mattheus. Ik vond het zo apart dat er geen forum was over baarden, terwijl deze in het buitenland toch erg populair zijn en er toch veel animo voor scheen te zijn op in topics op andere fora. Vandaar. Mocht je nog suggesties en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hallo Baardmannen,

ik ben Sonny Sohi
vind het harstikke leuk dat er een baardforum is :)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hallo,

Hier nog een beginnend baardman.

Inderdaad een leuk initiatief dit forum, tips en truuks van de echte baardpro's zijn immers nooit weg!
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
@Mattheus ik zie dat jij uit Hilversum komt. Heb jij tips qua barbershops in de buurt?

Ik zelf kom uit Bussum, en ben benieuwd wat er in deze omgeving allemaal zit. Google helpt me niet verder dan barbier Rogier in bussum en Laren.

Dank alvast!
 

Mattheus

Stoppelbaard
Oerbaard
@Ronald Er zitten niet veel "echte" barbers in de buurd van Hillywood of zelfs in Nederland. Dit op zich is natuurlijk goed is voor de exclusiviteit want het moet wel een beleving blijven vind ik.

Ik maak er zelf altijd een dagje van met vrienden waar mijn Baard goed word verzorgd. Ook na het bezoek bij een Barber ga ik standaard op zoek naar een
goed café om de lever goed door te spoelen.

Jammer genoeg noemen veel kapperszaken zichzelf tegenwoordig Barbier, trap hier niet.
De echte Barbieren hebben een gedegen opleiding gehad in de kunst der mannelijke verzorging.

Rogier inderdaad maar natuurlijk ook de "Haarbarbaar" in Amsterdam is redelijk in de buurt.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Thanks voor de info. Woensdag de 24ste ga ik langs barbier Rogier om het netjes te maken.

Daarna zal ik maandelijks wat andere barbier uitproberen! :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Jawel Mattheus, een goede barbier is noodzaak, ik ga binnenkort ook maar eens langs :D:D

Groeten Hans
 
Banner image
Top