Beardman jr.

Desmond

Stoppelbaard
Hallo allen tot nu toe staan al mijn fotos in me voorstel topic maar heb hier een topic geopend om mijn progressie bij te houden en aankopen enz.

Ik ben nog niet zo lang baard dragend en hij is ook nog niet zo lang, dat is eigenlijk ook niet de bedoeling maar merk wel dat ik hem toch nog wat langer wil laten groeien dus we zien wel waar we eindigen.

Hierbij de fotos
20161024_231210.jpg
20161108_232118.jpg
20161207_121957.jpg
Screenshot_20161217-003227.jpg
20161217_003123.png
de laatste en op 1 na laatste zijn eigenlijk omgedraaid omdat ik nog had getrimt maar nu zit ik weer op deze lengte ongeveer.

Verder heb ik gister me gbs bay rum balsem binnen gekregen die zal ik vandaag gaan uitproberen.
De geur uit het potje bevalt in ieder geval al goed.
 

Corneel

Baard
Dat gaat de goede kant op. Wat mij opvalt is dat je bijna geen sikje hebt, heb je die getrimd of groeit het daar minder hard? De baard past overigens prima bij je.

Ik lees ook alleen maar goede verhalen over Grave Before Shave en dan de Bay Rum in het bijzonder. Dat gaat waarschijnlijk mijn eerste aanschaf worden.
 

Desmond

Stoppelbaard
@Corneel daar groeit het niet verder omhoog helaas maar het is nog wel acceptabel haha

@Jeepie dat is het nadeel van een kleine badkamer, dan moet je creatief omgaan met de ruimte die je hebt :p

Ik heb vandaag voor het eerst de gbs balsem gebruikt tot nu toe zit het nog goed en het ruikt wel lekker af en toe komt er weer even een aangenaam vleugje langs tot nu toe positief dus (Y)
 

Desmond

Stoppelbaard
Hierbij even een update IMG_20170106_201424.jpg
Dit is het verste wat ik ben gegaan daarna heb ik hem weer getrimd.... Aan de ene kant is t wel tof maar voor mij is t niet echt wat een hele volle baard, in ieder geval niet op dit moment.
Daarom hou ik het bij een (nog)kortere baard.

Maar mocht ik hem weer langer laten groeien zal ik het wel weer updaten en uiteraard blijf ik gewoon op het forum meelezen en reageren en als ik producten gebruik zal ik hier ook een korte review neerzetten.

Onlangs trouwens aleppo zeep gekocht omdat er toch wel een paar enthousiastelingen hier zijn op het forum en ik kan me er alleen maar bij aansluiten (Y) top zeep die ik veel zal gebruiken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Jammer dat je terug getrimd hebt maar je moet uiteraard doen waar je je goed bij voelt ;)
 

Desmond

Stoppelbaard
@Cowboy ja haha ik vind het echt tof om te zien vooral ook als ik die van jou zie en van @ProfessorMelchior en nog meerdere forumleden kan ik daar alleen maar bewondering voor hebben, maar dat was al niet mijn bedoeling maar ik vond het wel leuk om te kijken hoever ik zou komen, en mischien dat ik dat wel vaker doe hahaha.

Maar ondanks dat heb ik alsnog veel informatie over verzorging van de baard gevonden en voordat ik op het forum kwam had ik ook nog nooit van allepozeep gehoord, en ik vind het vooral ook leuk om hier rond te lezen waar er nog respect is voor iedereen of je nou met een baard tot je knieën loopt of 3 stoppeltjes op je kin hebt iedereen is hier welkom.

Daarom zal ik ook zeker op het forum rond blijven hangen en me eigen ervaringen delen en vroeger had ik nooit een baard maar ik blijf nu wel bij me korte baard dus dat is voor mij al een prestatie op zich haha :)>
 
Banner image
Top