Beardbalm van beardbalm.us

Noorman

Baard
Beardbalm van beardbalm.us is een makelijke uitsmeerbare balm. Even tussen je hadden vrijven en de balm is klaar om in je baard te masseren.
De balm heeft een zwadere aroma, waarin je bijenwas, lemoen, maar ook wat andere geuren in terug ruikt. Dit met elkaar vermengt geeft een meer dan aangename geur.
De balm maakt je baard bijzonder zacht, en is zeker prettig voor iemand met een droge baard.

De ingrediënten van de balm verzorgt niet alleen de baardharen, maar ook de huid.

Bij normaal gebruik wordt de baard niet te vettig. Maar al snel ben je geneigd teveel balm in je baard te masseren en dan kan deze geduurende de dag vettig aanvoelen. Dit is eenvoudig te verhelpen door je baard "droog te deppen".
Ik gebruik zelf de standaard balm, en deze houdt de baard aardig onder controllen. Maar de volgens keer besteld ik de "extra strong" variant welke iedere baard zou moeten kunnen temmen.

Het potje heeft geen draai deksel en opend makkelijk, maar dat brengt niet het risico dat het zich ongewest opend in bv een reistas.
Althans, dit heb ik nog niet mee gemaakt.

Ik heb hier diverse malen wat besteld, en kreeg er telkens een persoonlijk handgeschreven briefje bij. De ene keer is het een spreuk over je baard, de andere keer kan het een recept zijn of een tekening.Grappig gedaan, en tovert iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht bij zo'n persoonlijke noot.

Een potje beardbalm kost 16$ of 18$,(standaard of ekstra sterk), en hierbij komt 4 $ verzendkosten.
Als je 2 potjes besteld betaal je geen verzendkosten.
Ik heb een potje balm ongeveer in 2 maanden verbuikt.

Ik kan hem niet afzetten tegen andere soorten balm, ben een beetje blijven hangen in dit product :)

ingrediënten van de balm :

graszaad olie
cocusnood olie
Lanolin
Pure Bijenwas
Eucalyptus olie
Lemoen olie
Geranium olie
iest van Ponydust

beard-balm-open.jpg
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Goeie review(Y) Persoonlijk gebruik ik op het ogenblik geen balsem:)Werkt bij mijn huidige lengte niet echt;)Beard on:)>
 
Goede review!

Ik kon het merk ook helemaal niet. Ben namelijk nog niet helemaal thuis in de baard wereld merkjes etc.

Maar de ingrediëntenlijst ziet er wel goed uit!

Hoe lang heb je trouwens moeten wachten op het pakket vanuit Amerika?
 
Dat is prima te doen!
Dacht dat het uit Amerika kwam omdat je dollartekens had gebruikt.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar je ervaring met andere merken/ balms.

Zelf ben ik een complete leek met baardproducten.

Heb enkele weken geleden wat snorrenwaxjes aangeschaft bij MijnBaard. En om die eigenwijze haartjes wat in toom te houden, nadien nog een paar balms besteld maar die liggen helaas in de brievenbus te wachten tot ik weer thuis ben.

Aangezien ik ongeduldig ben ook maar via ebay een potje percy nobleman beard balm besteld en zou, als het allemaal goed verloopt, maandag aan boord moeten komen.

Trouwens, de balms via mijnbaard zijn van honest amish en mr. Bear family citrus.

Uiteraard wil ik je vragen of je ervaring heb met één van de bovengenoemde balms.

Gr. I
 

Noorman

Baard
beardbalm.us wordt idd verzonden vanuit de USA. Maar blijkbaar verzenden ze snel, want heb het meestal binnen een week in huis... 1x 10 dagen mee gemaakt.

Ik heb geen ervaringen met andere balm producten, door de eenvoudige reden dat ik in dit product ben blijven hangen,het goed bevalt en redelijk betaalbaar is.
 
Banner image
Top