Beardbalm die niet glanst

Neonblack

Stoppelbaard
Goedemiddag baard enthousiastelingen. Ik lees al een tijdje mee en ben sinds een maand of 4/5 ook begonnen aan een baardreis (moet me nog een keer voorstellen).

Heb al wat verschillende producten geprobeerd qua olie en balm en ben eigenlijk nieuwsgierig of iemand een tip heeft voor een beardbalm die de haren mat laat en de baardharen niet zo laat glanzen en ook een beetje hold geeft om het gewoeker een beetje in toom te houden?

Heeft iemand ervaring met de private stock balm van Captain Fawcett? De olie daarvan gebruik ik graag en die geur vind ik goddelijk.
 

Neonblack

Stoppelbaard
Had het bij "Mijn Baard' ook even gevraagd en hij raad ook Pellie zijn voorgestelde Balsem aan. Wellicht die maar even proberen. De laatste die ik heb gekocht is van Mr Bear, de citrus versie, maar alhoewel ik altijd graag producten met citrus geur gebruik ruikt deze erg muf en staat het me nogal tegen. Dus vandaar direct maar ook gekeken naar iets waar je niet met een glanzend smoelwerk door het leven moet :p Blijft met geuren altijd een gok met nieuwe producten helaas.
 

Neonblack

Stoppelbaard
Had het bij "Mijn Baard' ook even gevraagd en hij raad ook Pellie zijn voorgestelde Balsem aan. Wellicht die maar even proberen. De laatste die ik heb gekocht is van Mr Bear, de citrus versie, maar alhoewel ik altijd graag producten met citrus geur gebruik ruikt deze erg muf en staat het me nogal tegen. Dus vandaar direct maar ook gekeken naar iets waar je niet met een glanzend smoelwerk door het leven moet :p Blijft met geuren altijd een gok met nieuwe producten helaas.

De Kicken Balsem gekocht en helaas de geur is iets wat mij extreem tegen staat, helaas precies niet mijn ding! Ik ga het denk ik in de toekomst maar houden bij Mad Viking en Captain Fawcett :D

Wel goede balsem verder.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top