Rene6N2

Stoppelbaard
Hallo, René hier.
Ik knal er even in met een zielig verhaal, maar dan is de reden van mijn baard ook duidelijk.
Januari 2011 is onze zoon, welke leed aan een genetische afwijking, ter wereld gekomen. Wij wisten dat hij het niet zou overleven en dit is ook gebeurd. Elk jaar rond zijn geboorte en sterfdag in januari (Movember is altijd een indicatie dat die tijd er weer aankomt) liet ik mijn baard staan voor een aantal dagen of zelfs 2 weken als een moment voor mijzelf en een soort rouwproces. Mijn vriendin vond het altijd sexy en vaak jammer als het er weer afging.
Nu 5 jaar later en na het zetten van een tattoo op mijn rug voor mijn zoon, de knoop doorgehakt en de baard maar eens laten staan.
In eerste instantie een hoop commentaar van mensen, natuurlijk, de standaard grapjes over Arabier en terrorist vanwege m'n donkere uitstraling. Inmiddels zijn de meesten er wel aan gewend.
In combinatie met het roken van een pijp en dit soms tijdens een wedstrijd paintball, zorgt altijd voor een hoop lachende gezichten.
Voor mijn verjaardag zo'n 3 maand na het laten staan van de eerste haren van de baard, een mooi cadeau gekregen van mijn vriendin, een complete cutthroat scheerset van Men Rock.
Hiermee was ik natuurlijk nog niet klaar en naarstig op zoek naar baardverzorging producten en accessoires. Mijnbaard.nl was hierin een hele goede leverancier. Mooi pakket met spullen van Honest Amish en een gratis kam erbij. Bijna compleet, nu nog de site afspeuren voor een mooi schaartje, zeep en een inklapbaar kammetje voor onderweg. Maar na een leuk mail contact met Sebastiaan, gaat dat binnenkort zeker lukken.
Zo.. zal nog wat foto's zoeken en hier posten van alle vorderingen in "mijn baard".
Greetz and talk to you soon!
René
 
Zeer spijtig van een groot verlies. Maar onthoud dit;
Kinderen die voor hun pubertijd sterven, zijn de vogels van het Paradijs. Als zij hun ouders vinden op de Dag des Oordeels, zullen zij hun ouders vast pakken en nooit meer los laten totdat Hij ze in het Paradijs toelaat.


Betreft je baard, ken je meteen zien dat het een moddervette baard gaat worden. Succes met je baardreis!
 

maximum

Zware baard
Welkom op dit baardig forum:)We hebben ook een speciaal voorsteltopic;)Veel plezier op je baardreis en potentie genoeg zo te zien(Y)Beard up:)>
 

Ronster

Baard
Welkom Rene!
Dat wordt een beste baard :)>
Het verhaal van je zoontje wordt ik wel even stil van :( Sterkte hiermee.
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom en respect dat je jouw intense verhaal hier deelt!
Je baard wordt een megaexemplaar als je t mij vraagt.
Mooi donker en vol, nu al. Veel plezier hier!
 

Ontw3rper

Baard
Welkom hier op dit baardig forum! Beetje lastig om op zo'n verlies een goede reactie te kunnen geven maar hoop dat jullie het verlies van jullie zoon een plekje kunnen geven.
Mooie dichte baard en erg benieuwd naar je vervolg.

Beard up!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
 

RonM

Baard
Dat is een heel heftig verhaal, heel veel succes met je baardreis en veel sterkte bij de lastige periodes..
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom op het forum. Wat een hartverscheurend en heftig verhaal.

De baard wordt prachtig. Goede dekking en volheid! (Y)
 
Banner image
Top