Beard Aid reisset van Honest Amish

Geus

Baard
Die kam is zeker geen gimmick. Kamt prima. Is van 3 mm dik RVS en is behoorlijk zwaar. Ik weet nog dat mijn opa ook altijd een RVS kam had, die dingen gaan een leven lang mee. Hoe de opener zich houdt na een paar duizend biertjes, weet ik niet. Maar als kam is hij robuust en kan hij lang mee.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ziet er mooi uit! Ik heb zelf ook een aantal van die producten en ben er zeer over te spreken.

Wat KIALA betreft, ik doe altijd alles via dat bedrijf. Nooit problemen of vertraging mee gehad, op die ene keer na een dat was mijn bestelling van mijnbaard.nl. Ik zou er bijna een verband mee leggen..
 

Geus

Baard
Ik heb een nieuwe verslaving, geloof ik. Het blok zeep ligt een meter van mijn neus, terwijl ik zit te kijken naar een auto die gerestaureerd word op NGC. Geweldig die geur.

Volgens de Kiala-punthouder is er een zak niet afgeleverd, maar weer terug gegaan hun distributiesysteem in. Wat ik zie aan ervaringen met Kiala gebeurd dit te vaak. Ik ben wel een voorstander van die afhaalpunten. Dat gezeik van thuis moeten blijven, briefjes dat ze de volgende dag weer komen, etc. daar heb ik geen zin in.
 

Geus

Baard
Pakketje is verder overigens helemaal goedgekeurd. De baardolie en lipbalsem inderdaad weggegeven. De zeep, balm en wax hebben nagenoeg dezelfde geur. De zeep ontvet erg goed, ideaal voor het verwijderen van resten wax. De balm was verrassend zacht. Ik ken alleen die van Mr. Bear en die lijkt veel meer op een wax. Helemaal tevreden en ga zeker verder kijken naar de andere Amish producten. :)
 
Banner image
Top