Bassie's Baard

Bassie

Baard
Tijd voor een update.

Ik heb de snor zover dat hij (tijdelijk) mooi naar opzij blijft staan. Dit is nog niet hoe ik het wil maar al vele malen beter dan een grove bezem over mn lippen hebben hangen:D. Ik hoop dat als ik dit volhou ik de haren een beetje "tem" en het modelleren wat makkelijker wordt. Het midden mag uiteindelijk bijgewerkt licht opzij naar beneden hangen en de zijkanten wat breder uitvloeiend naar opzij. Op het moment gebruik ik mr bear snorwax, maar omdat dit zeer tijdelijk houdt zou ik toch graag een iets sterkere willen nog. Als iemand daar een tip over heeft hou ik me warm aanbevolen.

Mn baard gaat geweldig, kan er niets anders over zeggen. Ik gebruik nu nog wel elke dag olie, maar de balsem sla ik af en toe een paar dagen over. Het model blijft er knap inzitten.

Nog ff ruim 2 maandjes tot de yeard :)>

- 20180928_173654.jpg 20180928_173629.jpg 20180928_173721.jpg Beard on
 

Ardjan

Baardaap
Bam! Wat een baard; en dat in een relatief zó korte tijd! Elke baard is een baard, maar sommigen zijn Baard boven Baard! Hier dus een mooi voorbeeld van! Mijn compliment! :)>(Y)
 

Bassie

Baard
Bam! Wat een baard; en dat in een relatief zó korte tijd! Elke baard is een baard, maar sommigen zijn Baard boven Baard! Hier dus een mooi voorbeeld van! Mijn compliment! :)>(Y)
Baard boven baard :cool:. Een bijzonder mooi compliment Arjan, dank u beleefd ;) (Y) :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bassie ,
Ik ben het helemaal eens met Ardjan.(Y)(Y)(Y)
Je baard en je snor hebben hele mooie slagen
Het is om jaloers op te worden ;)
Daarnaast staat de baard je fantasties.
Die twee maanden tot de Yeard word een makkie.:D
Ik heb nog een tip voor je snor. Ik gebruik Mr. Taylors Moustache Wax.
Tijdens het verwerken in je snor is het zacht zodat je het goed kan inbrengen.
Daarna wordt het harder en geeft het een hele goede hold.
Succes Texman:)>
Mr.Taylor's Moustache Wax.jpg
 

Bassie

Baard
Ha @Bassie ,
Ik ben het helemaal eens met Ardjan.(Y)(Y)(Y)
Je baard en je snor hebben hele mooie slagen
Het is om jaloers op te worden ;)
Daarnaast staat de baard je fantasties.
Die twee maanden tot de Yeard word een makkie.:D
Ik heb nog een tip voor je snor. Ik gebruik Mr. Taylors Moustache Wax.
Tijdens het verwerken in je snor is het zacht zodat je het goed kan inbrengen.
Daarna wordt het harder en geeft het een hele goede hold.
Succes Texman:)>
Bekijk bijlage 9668
Thanks Texman (Y) die gaan we proberen, ik ben benieuwd. Een goeie snor zal de baard mooi afmaken. En de Yeard word zeker een makkie :D, wil erg graag weten hoe lang hij is na een jaar groeien :)>.
Beard on
 

Bassie

Baard
Het is weer tijd voor een update :D
De snor heb ik voor nu moeten opgeven helaas... door een functieverandering moet ik er dagelijks verzorgd bijlopen tegenwoordig. De borstel onder mijn neus heb ik proberen te temmen met een aantal verschillende middelen echter binnen 10 a 15 minuten hangt alles evengoed weer zowat recht naar beneden. Er is niet tegenop te smeren en kammen :confused:.
Gisteren dus naar de barbier geweest voor de noodzakelijke trimbeurt.
De baardlengte is uiteraard niets aan gedaan, de snor teruggetrimd naar een voor mij iets te korte lengte. Dit omdat ik zo makkelijker mijn gewenste lengte bepalen kan en zelf kan trimmen. Was niet van plan wekelijks naar de barbier te gaan :D:D
Foto's zijn van net na het barbierbezoek.
Beard on :)>20181028_112945.jpg 20181028_112907.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bassie ,
Je baard ziet er heel goed uit. (Y)(Y)(Y) Wat je snor aangaat ben ik het met je eens die is nu te dun.
Als ik hem vergelijk met je vorige foto's dan lijkt het of de barbier aan de bovenkant van je snor te veel heeft weggehaald.
De onderkant mag van mij ook nog ietsje langer. De haren staan bij jouw naar voren dus iets langer kan je wel hebben.
Laat hem maar even zijn gang gaan.
Het is een goed idee om zelf te gaan trimmen/knippen.
Doe het altijd heel rustig en voorzichtig dan kan het niet gauw mis gaan.
Als ik een behoorlijk stuk van mijn baard af wil halen doe ik dat in kleine stapjes van 0,5 cm over meerdere dagen.
Op deze manier wordt het niet gauw te kort en loop je het minste risico dat je spijt krijgt.
Succes Texman :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Zonde altijd dat een functieverandering in de weg kan staan van de ontwikkeling van een mooie baard :mad: :(
Laat jezelf niet teveel restricties opleggen en blijf genieten van het fenomeen baard, hij is prachtig en die snor gaat geleidelijk ook wel weer mooier worden.
Gefeliciteerd met je functieverandering (Y)

Groeten Hans
 

Bassie

Baard
Long overdue, had dit 2 weken geleden al willen posten. de YEARD is bereikt :)>(Y)
Bijgaand dan ook natuurlijk 2 foto's om het monster te showen. Dik en dik tevreden met de groei, de volheid, en de breedte (deze laatste dient bijgehouden te worden ivm vorming van kabouter plop krullen:p). Qua lengte mag ie van mij nog wel ff door :cool:
De snor blijft een hekel puntje, ik wil m graag mooi breed en vol, hij helaas niet. Ik hou m getrimd tot ongeveer onderkant bovenlip, dan hoort hij in elk geval nog bij het geheel :D
[DOUBLEPOST=1546544851][/DOUBLEPOST]
Mooie baard @Bassie (Y), maar die snor is volgens mij TE netjes voor jou, haha :D:D
Succes met je baan!
Je hebt elemaal gelijk man, ik heb hem liever ff ruiger :)>:cool:(Y)
 

Bijlagen

  • 20190103_202706.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 63
  • 20190103_202900.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 58

Ardjan

Baardaap
Kijk, dit is het! Op en top! :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1546549667][/DOUBLEPOST]
En wat doet dat nou met je; een heel jaar op Pokon leven? :D:eek:
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top