Bassie's Baard

Bassie

Baard
Hier dan het resultaat van mijn barbierbezoek. De baard is weer lekker een half uurtje vertroeteld en voelt heerlijk zacht. Ziet er ook weer knap uit (Y)
 

Bijlagen

  • 20180818_131510.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 54
  • 20180818_130743.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 49
  • 15345917402372132005884560018714.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 56

Bassie

Baard
Goed gelukt @Bassie! (Y) En wat heb je toch een prachtige baard! :)>(Y)
Dankejwel Ardjan (Y) hij heeft zn best weer gedaan ;)
[DOUBLEPOST=1534609512][/DOUBLEPOST]
De barbier heeft goed werk gedaan je baard ziet er prachtig uit.
Texman thanks(Y)
Direct snorwax meegenomen voor een dappere poging ook deze te bedwingen.
De barbier had m mooi opzij gekregen maar de snor besloot toch anders te gaan hangen. Ook hier zullen geduld en doorzettingsvermogen de hoofdzaak worden vermoed ik hahaha
Let it Grow :)>
[DOUBLEPOST=1534609868][/DOUBLEPOST]
Hey Sebastiaan... Baard ziet er TOP uit man! :)>(Y)

PS: wat zit er in je terrarium???

Joo Roy thanks man, zeer content met het resultaat :D knap getrimd maar evengoed een tikkie ruig :)>
Er zitten 2 baardagames in de glazen bak. Het zijn broertjes van elkaar, zelfde leg, en ik heb ze al samen in een bak sinds ze een week oud zijn. Leuke beesten om te houden (Y)
 

RCM

Baardaap
Kei gaaf die baardagames. Ik heb er jaren geleden ook gehad en ben ook weer van plan ze te gaan houden. Echter moet ik alleen het terrarium gaan maken. Maar komt goed (Y)(Y)
 

DNA76

Baard
Mooie baard, topic doorgelezen van je baardreis! Ben reuzebenieuwd hoe je de snor gaat bedwingen! Qua baard loop ik ongeveer zoals jou (ik heb iets donkerder haar). Je hebt er een volger bij! Succes en beard on :)>
 

Bassie

Baard
Mooie baard, topic doorgelezen van je baardreis! Ben reuzebenieuwd hoe je de snor gaat bedwingen! Qua baard loop ik ongeveer zoals jou (ik heb iets donkerder haar). Je hebt er een volger bij! Succes en beard on :)>
Thanks DNA76, ook ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan met de snor :D. Ik was benieuwd naar je baard dus heb meteen jouw reis gelezen. Gave baard, en nog gefeliciteerd met je yeard :)> (nog 4 maandjes voor mij) Ik hoop dat jouw dikke droomsnor er ook nog eens van komt (Y)
Let it Grow
[DOUBLEPOST=1534710733][/DOUBLEPOST]
Serieus exemplaar dat netjes verzorgd is (Y)
Thanks Cowboy. Nog 4 maanden tot de yeard (Y) die gaan we makkelijk halen:cool:
Beard on :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bassie ,
Kijk dat vind ik nou leuk. Bij de baard van Texman vind je van mij ook van die foto's.
Het is een enorm verschil van een kwajongen ;) naar een echte baardman (Y)
Top, Texman:)>
 

Bassie

Baard
Ha @Bassie ,
Kijk dat vind ik nou leuk. Bij de baard van Texman vind je van mij ook van die foto's.
Het is een enorm verschil van een kwajongen ;) naar een echte baardman (Y)
Top, Texman:)>

Die heb ik zojuist bekeken :D wat een verschil inderdaad. Zie ik er met 26 jaar nog als een jochie uit, is dat nu wel anders :)>
 

Bassie

Baard
Een beloofde update over het gezichtshaar :)> Baard gaat zoals hij gaat , prima dus.
De snor gaat helaas ook zoals ie gaat, dat is iets minder prima :D
In de wax opzij kammen gaat goed, maar het blijft maar zeer kort zitten.
Hij zal nog wel een stukje langer moeten zijn voor de vorm een beetje blijft.
Tot die tijd lekker kammen en in de wax houden (Y) Ik geef niet op natuurlijk :cool:
 

Bijlagen

  • IMG_20180902_175645.jpg
    IMG_20180902_175645.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 48
Banner image
Top