Bart's Baardreis.

Bart1986

Baard
Ook van mij welkom op dit leuke forum, kijk hier eens rustig rond, net een bruin café, leerzaam en altijd gezellig!
Ps ziet er al netjes uit voor een paar weken!
Groet, Laurent.
Bedankt hoor! Ja ik zie hier vanalles passeren, veel opties, heel leuk! Bedankt voor je compliment, doet me goed dat te horen van iemand met een grote baard, de eerste weken zijn toch wat onwennig hé...
[DOUBLEPOST=1587234636][/DOUBLEPOST]
Bedankt
[DOUBLEPOST=1587234673][/DOUBLEPOST]
Bedankt hoor! Ja ik zie hier vanalles passeren, veel opties, heel leuk! Bedankt voor je compliment, doet me goed dat te horen van iemand met een grote baard, de eerste weken zijn toch wat onwennig hé...
[DOUBLEPOST=1587234636][/DOUBLEPOST]
Bedankt
Dankuwel ☺️
[DOUBLEPOST=1587234712][/DOUBLEPOST]
Dankjewel ☺️
[DOUBLEPOST=1587235000][/DOUBLEPOST]
Dankjewel ☺️
 

Laurent1965

Zware baard
Of dit nog veranderd kan worden weet ik niet, ik dacht het niet...? Onze prof weet er meer van.
Je kunt altijd een nieuw topic aanmaken, misschien een eigen baard topic met foto's over de voortgang of zo, of gewoon op deze voortgaan met voorstellen, is toch ook ok, veel plezier hier, hele leuke, positieve club, maar pas op, werkt (bij mij zeer) verslavend..... ;)
 

Bart1986

Baard
Of dit nog veranderd kan worden weet ik niet, ik dacht het niet...? Onze prof weet er meer van.
Je kunt altijd een nieuw topic aanmaken, misschien een eigen baard topic met foto's over de voortgang of zo, of gewoon op deze voortgaan met voorstellen, is toch ook ok, veel plezier hier, hele leuke, positieve club, maar pas op, werkt (bij mij zeer) verslavend..... ;)
Bedankt, ik dacht wel al dat ik m niet ging kunnen veranderen, ik start vanaf mei een nieuwe op ☺️ hoi allemaal klinkt net wat minder leuk als de baardreis ofzo hé haha
[DOUBLEPOST=1587288949][/DOUBLEPOST]
Of dit nog veranderd kan worden weet ik niet, ik dacht het niet...? Onze prof weet er meer van.
Je kunt altijd een nieuw topic aanmaken, misschien een eigen baard topic met foto's over de voortgang of zo, of gewoon op deze voortgaan met voorstellen, is toch ook ok, veel plezier hier, hele leuke, positieve club, maar pas op, werkt (bij mij zeer) verslavend..... ;)
Ja de link staat alvast op mijn telefoon naast de WhatsApp enz... Heel leuk om af en toe te checken, zoeken, en volgen!
[DOUBLEPOST=1587289116][/DOUBLEPOST]
Bedankt ☺️
 
Banner image
Top