Barbier

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Helemaal met @Texman eens.
Het woord barbier is natuurlijk ook afgeleid van barbaar.
Als ik het wil verknoeien, dan kan ik dat zelf wel met een schaar. Daar hoef ik niet iemand voor te betalen.
(…of je moet even de assistente van een chirurg tegenkomen, maar dat is een geheel ander verhaal:rolleyes:)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ga dus maandelijks naar de barbier :cool:
Maar eigenlijk ga ik naar de kapper, want ze weten dat ze bij mij enkel het haar korter moeten doen en dat de baard onaangeroerd blijft :)>.
Om de redenen die recent werden aangehaald vond ik het ook te gek van er elke keer lengte af te laten doen.
Er is bij mij, door de jaren heen, wel eens serieus ingekort, maar dan wel telkens op mijn aanvraag. Aangezien ik nu wel weer voor wat meer lengte ga hoeft dat fatsoeneren niet zo. Ik kan het met balm, wax en andere brouwsels voorlopig redelijk in toom houden en dus doen we zo lekker verder ;)
 

Nils

Baard
ik ga om de 6 a 8 weken naar de barbier, ik vertrouw mezelf voor geen haar met een schaar ;) mijn barbier weet wat ik wil als het goed is krijgt hij een fooi anders weet hij ook dat hij zelf de stoel in gaat en dat ik zijn baard eens onder handen neem :D
 
Banner image
Top