Bad beard day?

Texman

Koning Baard
Ik sluit mij helemaal bij Richard aan! De info verdeeld over vele topics is zeer leerzaam en interessant. Dikke duim voor @Texman (Y)(Y)(Y)
Ha RCM
Ook jij bedankt voor je compliment ik leer er trouwens zelf ook veel van. Ik ben vaak actief op zoek naar info op het internet die ik dan weer gebruik voor mijn reacties op de vragen die er worden gesteld.
 

TMG1961

Baardaap
Bad beard day is niks, heb een bad beard week. Krijg de baard met geen mogelijkheid meer in bedwang.

- Olie..helpt niets, heeft geen hold, is alleen verzorgend
- heavy duty balsem honest amish, geen idee wat heavy moet zijn maar werkt voor geen meter, is alleen verzorgend
- zelfgemaakte balsem, heeft geen effect op de baard, haren doen wat ze zelf willen
- zelfgemaakte wax (45% bijenwas, 55% mix cocos boter en shea boter), werkt ook niet, alles staat nog altijd alle kanten op

Ben even door all opties heen, baard ziet er absoluut niet uit. Lijkt alsof ik constant statisch geladen ben (wat dus niet zo is)
Baard voelt ook vrij droog aan de laatste tijd ondanks zorgvuldige verzorging met olie en balsem
 
P

Pellie

Guest
Ik reageer wat laat maar ik ben ook nog maar pas lid van de club.
Je baard zal nu wel langer zijn dan op de foto waardoor de haren wat beter plooibaar zijn.
Die grijze haren vind ik overigens een markant effect geven aan je baard.
Badbeard' fase zou ik het ook niet willen noemen want je baard ziet er gewoon goed uit.
Ik hoop dat je er nu anders over denkt.dan een paar maanden terug want dan ben je op de goede weg:)
Texman:)>

Eeuuhh nee mijn baard is inmiddels erg kort. ;-)
 

DNA76

Baard
Bad beard day is niks, heb een bad beard week. Krijg de baard met geen mogelijkheid meer in bedwang.

- Olie..helpt niets, heeft geen hold, is alleen verzorgend
- heavy duty balsem honest amish, geen idee wat heavy moet zijn maar werkt voor geen meter, is alleen verzorgend
- zelfgemaakte balsem, heeft geen effect op de baard, haren doen wat ze zelf willen
- zelfgemaakte wax (45% bijenwas, 55% mix cocos boter en shea boter), werkt ook niet, alles staat nog altijd alle kanten op

Ben even door all opties heen, baard ziet er absoluut niet uit. Lijkt alsof ik constant statisch geladen ben (wat dus niet zo is)
Baard voelt ook vrij droog aan de laatste tijd ondanks zorgvuldige verzorging met olie en balsem
Ken het gevoel, gewoon doorbijten man. Plots staat ie weer mooi te blinken! Iets met onze hormonen zeker? o_O
 

TMG1961

Baardaap
Geen idee wat het is maar wordt tijd dat het snel voorbij is. Denk ook dat het beetje ligt aan lage groeitempo van de baard, de haren zijn nog altijd niet lang genoeg.
Afscheren of trimmen is geen optie, dus kan alleen maar hopen dat het niet te lang duurt.
 

Kale666man

Baardaap
Ja soms Ijn er wat eigenwijze haren maar ben zelf ook eigenwijs en wacht maar af tot het langer wordt en meestal hoor ik,dat het dan wel overgaat
 

RCM

Baardaap
Hier hetzelfde, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, niet een paar eigenwijze haren, maar alles gaat een kant op waar ik niet wil dat ze heen gaan. Ik dacht dat de krul en slag minder zou worden naarmate de haren langer zouden zijn, echter nu nog niet hoor, en we zijn bijna 4.1/2 op weg. @TMG1961 , het kan dus nog wel een tijdje duren als het tegenzit. Maar niet getreurd, er komt een moment dat alles vloerwaarts daalt! :)(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Hier lijkt mijn baard meer op een stekelvarken met de haren alle kanten behalve de goede op. Baard ziet er echt niet uit. Heb ook eens goed gekeken maar ik denk dat ik mijn einddoel toch flink korter moet gaan bijstellen. Baard lijkt heel wat maar is voor de bijna 3 maanden dat hij oud is niet echt veel. In vergelijking met andere baarden (ja ik weet je moet niet vergelijken) is het wat lengte en volume betreft toch stuk minder.

@RCM Ik zal ongeveer op lengte/volume zitten van jouw week 6 en dat terwijl ik zondag aan week 11 begin
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
@TMG1961 , zoals ik op je laatste foto kan zien, zit de lengte er echt wel, echter is de volume lastig in te schatten op een foto. Ik ga je toch proberen om te praten, wacht AUB nog een tijdje af en stel je einddoel nog niet te snel bij. Ik denk dat je echt richting de baard van Hartenheer kan, mits je geduldig blijft. Je bent nu al behoorlijk op weg, en waarschijnlijk gaat het binnen enkele weken een stuk beter. Op zijn minst doorgaan tot de Heard en daar de balans opmaken! GO FOR IT.... :)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Super leden zijn jullie toch hè
Ja ik ga ook voor advies van RCM en wacht even af.
Het is nou éénmaal zo dat het een proces is dat alle kanten op kan schommelen.o_O
 

TMG1961

Baardaap
Geen paniek..ik ga echt niet stoppen. Heb gezegd voor de yeard te gaan en dat gaat ook gebeuren. Alleen denk ik zelf dat de lengte na 1 jaar niet datgene zal zijn wat ik in eerste instantie in gedachten had. Vandaar dus ook de bijstelling van einddoel, niet het doel (de yeard) maar de lengte moet bijgesteld worden. Kan natuurlijk zijn dat de baard ineens harder gaat groeien en een flinke inhaalslag gaat maken..laten we het hopen.

@Weeble Die methode pas ik dagelijks toe.
 

TMG1961

Baardaap
Ja die komt er zeker, maar op hoeveel cm lengte de baard dan zit is nog een groot vraagteken. Mijn goatee, langste gedeelte van de baard is in de afgelopen 10 weken iets meer dan 1 cm gegroeid, dus ong 0,5 cm per maand. Dat is wat ik bedoel met trage groeier.
 

TMG1961

Baardaap
Dat wel, maar heb toch liever een yeard die ook wat lengte betreft eruit ziet als een yeard en niet eentje die meer op een bonsai yeardje lijkt
 

istawa

Zware baard
Hahahaha waarschijnlijk zitten jullie in de zwervers fase .. troost je gaat vanzelf over. Gewoon lekker olie/balm dr in en vriendelijk lachen als mensen zeggen dat je er niet uitziet. Want uiteindelijk wordt het gewoon een dikke badass beard.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top