Bad beard day?

Ger

Baard
Mijn baard kleuren/verven? Schei toch uit!! Ik ben tevreden met de mooie grijze kleur van mijn baard

Jij was degene en niemand anders die riep dat je lelijk was
Maar nu begrijp ik het vissershoedje
Niet om mee langs de waterkant te zitten
Maar roepen oh wat ben ik lelijk en dan alle complimentjes binnenhengelen
En nu niet weer boos worden
Ik vind ook dat je een goede baard hebt
 

MichelC

Baard
1) Dat valt toch mee
2) Er is wat aan te doen, kijk maar naar het filmpje, kleurtje er in onder andere en jij bent binnenkort de HUNK van het forum


Doet me denken aan die aflevering "Hotter than my daughter" wat eigenlijk "Father" was. Hele excentrieke kerel met een mega baard. Toen ze klaar waren herkende zijn zoon hem niet eens meer terug. Vond het alleen wel een beetje stom dat die zoon in het begin zei "je schaamt je voor je vader als je er naast loopt" *zucht o_O
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar wat is er nu wel goed aan dat progamma van hem.
Laatst was er een heel leuk moedertje beetje punkstijl en werd ineens een tutje in een jurkje.
En dat was echt een mooie vrouw hoor.
 

Texman

Koning Baard
Ik zit duidelijk in de 'badbeard' fase. Oftewel de 'egel' fase en dan vooral de (grijze) haren op mijn kin. Lijken wel stekels nu! Maar goed....ff doorzetten, denk dat het vanzelf weer overgaat....
[DOUBLEPOST=1495976695][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 4884 kijk
Ik reageer wat laat maar ik ben ook nog maar pas lid van de club.
Je baard zal nu wel langer zijn dan op de foto waardoor de haren wat beter plooibaar zijn.
Die grijze haren vind ik overigens een markant effect geven aan je baard.
Badbeard' fase zou ik het ook niet willen noemen want je baard ziet er gewoon goed uit.
Ik hoop dat je er nu anders over denkt.dan een paar maanden terug want dan ben je op de goede weg:)
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja texman helemaal mee eens,en ondanks je maar kort zoals je zegt bij het forum zit heb je er een goede kijk op en verdiep je jezelf er ook goed in
Ik volg je nu ook want de info vind ik duidelijk uitgelegd ook.
Dat kan niet iedereen
 

Texman

Koning Baard
Ja maar wat is er nu wel goed aan dat progamma van hem.
Laatst was er een heel leuk moedertje beetje punkstijl en werd ineens een tutje in een jurkje.
En dat was echt een mooie vrouw hoor.
Ik vind dat die man er met zo'n extreem kort baardje vreselijk uitziet.:eek::eek:
Deze man is beter af met een langere baard.
[DOUBLEPOST=1512582716][/DOUBLEPOST]
Ja texman helemaal mee eens,en ondanks je maar kort zoals je zegt bij het forum zit heb je er een goede kijk op en verdiep je jezelf er ook goed in
Ik volg je nu ook want de info vind ik duidelijk uitgelegd ook.
Dat kan niet iedereen
Ha Kale666man,
Bedankt voor het compliment dat vind ik leuk.
Gr. Texman
 

Kale666man

Baardaap
Je verdient het ook,en als het niet zo was had ik het ook gezegd hoor.
Maar het valt me gewoon op en nogmaals je antwoorden en adviezen zijn goed vertaald in begrijpelijke info(Y)
 
Banner image
Top