Baardzeep

Andreas

Baard
Heren,

Ik ben in de markt voor een mooi baardzeepje. Tot heden was ik mijn baard met een neutrale shampoo, maar wil toch maar eens wat anders proberen.

De vraag van vandaag:
Welke zeep vinden jullie het beste/fijnste?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik heb een blok zeep van DGSC en een blok van Honest Amish.
Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik het liefst een Andrelon 2 in 1 conditioner.. ;)
Waarom? Omdat mijn baard daarvan zacht wordt en niet van die blokken zeep. Ben pas laatst tot die conclusie gekomen, maar toch.. Die blokken gebruik ik nu alleen voor onder de oksels.. :p
En je hebt tegenwoordig ook vloeibare baardzeep, maar die vind ik een beetje aan de dure kant. Daarbij komt nu uiteraard dat ik tevreden ben met een goeie Andrelon (nog geen €4,- ;)).
 

maximum

Zware baard
Ik heb hier nog een bijna nieuw stuk van honest amish ruimte in beslag nemen:)Deel Arjays mening en ik gebruik ook shampoo en conditioner waardoor de baard id zachter blijft;)Van de zeep word hij erg stug en springerig..Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zelf gebruik ik de vloeibare versies van OAK en Mr. Bear Family en ben daar zeer tevreden over.

Anderzijds zijn er vast veel goedkopere alternatieven op de markt die zeker even goed of mogelijk nog beter hun werk doen ;)
 

CyKosis

Baard
Iemand ervaring met Ons Mannen baardzeep?

Ons_Mannen_baardzeep_6x9.jpg
 

Flipkoos

Baard
Ja, heb er een flesje van gehad, dat Ons Mannen. Niet echt topspul vond ik. Schuimde niet echt fijn, rook niet bijzonder.
Ik heb ook zo'n stuk Honest Amish liggen, maar wordt een beetje een kleffe bende op den duur. Op zich wel over te spreken.
Beste spul vond ik toch Dr.K. Heb je maar een beetje van nodig en helpt echt... Onder de douche voelt je baard als rubber, maar na het doen heerlijk zacht.
 

CyKosis

Baard
Bedankt @Flipkoos
Ik ga de andrelon 2 in 1 proberen, vandaag gekocht. Ondertussen de Dr.K op de wishlist gezet, just in case. Mijn baard voelt erg stug aan, ook na gebruik van olie of balm. Misschien komt het mede door de lengte, ong 15mm, en de grijze haren.
 

CyKosis

Baard
Ik heb maar 3 baard producten; GBS bay rum balm, proraso en apothecary87 olie. Ik gebruik de balm het meest omdat de olieen te sterk ruiken (misschien moet ik ze verdunnen). Een goed conditioner zal idd de sleutel moeten zijn. Thx!
 

maximum

Zware baard
Olie zeker niet verdunnen;)Prosaro gebruik ik ook wel eens maar zo sterk is die niet hoor:)Vaak lees ik enkele druppels baardolie die men per keer gebruikt maar dat is in mijn ogen te weinig(Y)Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik vind Apothecary87 ook niet te sterk qua geur.. Sterker nog, het is één van mijn favoriete baardolies. En ik heb er nog al wat.... :D
 

GlennBG

Volle Baard
Ben tevreden met oerzeep van de tuinen, droogt de boel niet uit want olijfolie is hoofdingredient en betaalbaar..
 

RonM

Baard
Ik gebruik nu Dr K baardzeep, werkt erg goed en ruikt ook erg lekker..
Maar als deze op is zal ik ook eens voor 2 in 1 shampoo gaan, dat scheelt een hoop geld.

Thnx voor die tip ;)
 
Banner image
Top