Baardwax

Texman

Koning Baard
Ha Dylan,
Een ander geurtje zou ik niet doen want het is juist de pepermuntolie die deze zeep zo bijzonder en heilzaam maakt.
Zoals ik al zij je heb er maar heel weinig van nodig. Probeer zo min mogelijk te gebruiken dan valt het met de sterke pepermunt geur ook wel mee.
Het is ook zo dat je eraan moet wennen. Zelf ruik ik het nauwelijks meer en de geur blijft ook niet erg lang hangen.
Goed alternatief is de eucalyptus geur die gebruik ik voor onder de douche.
Ben benieuwd wat je van de grooming tonic vind want dat geeft je baard een goede hold.(Y)
Pas op dat de besmetting met het baardverzorgingsvirus niet te veel uit de hand loopt.;) Ik weet dat het allemaal heel verleidelijk is.
Je hebt er in ieder geval heel plezier in en dat mag wat kosten, Toch?
Texman:)>
 

Dylan

Baard
@Texman
Ahh oké, dat wist ik inderdaad niet. Maar wat is dan het verschil met de eucalyptus? Aangezien ik die onder de douche kan gebruiken zeg je?
Ik gebruik het al minimaal, dus daar zit het hem niet in. Zal dan wel de gewenning zijn denk ik :)
Ja ik ben ook zeer benieuwd naar de tonic en de andere producten natuurlijk haha.
Ja moet niet te erg uit de hand lopen, kan ook teveel kosten haha. Maar zo'n hobby mag wel iets kosten natuurlijk, heb er inderdaad plezier in :D.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dylan ,
Ik heb het wat ongelukkig uitgedrukt. De pepermint gebruik ik alleen voor mij baard hoewel hij gerust ook voor de rest van je lichaam gebruikt kan worden.
Voor de rest van mijn lichaam gebruik ik de eucalyptus. Ook zo'n heerlijke geur evenals lavendel wat zeer rustgevend is.
De zeep is o.a. verrijkt met echte zuivere pepermuntolie er is dus geen chemische geurstof aan toegevoegd.
Pepermuntolie is verfrissend geeft energie( zowel geestelijk als lichamelijk) helpt om vrijer te ademen en werkt verkoelend.
De pepermuntolie werkt ook antibacterieel, antiviraal, en als antioxidant Daarnaast werkt het als antiallergeen; dat wil zeggen dat het allergische reacties tegengaat.
Dit laatste is belangrijk als je last hebt van baardjeuk. Als je je baard niet goed schoon houd wordt het een verzamelplaats van vuil, bacteriën en ander klein gespuis.
Insecten hebben b.v. een hekel aan pepermunt en gaan dus een straatje om.
De zeep zelf is een 100% natuurlijk en eerlijk product en niet belastend voor je huid.
Ik heb deze wijsheden niet van mijzelf want ik ben geen dokter of natuurgenezer. Ik ben het product op het spoor gekomen door een filmpje op het internet gemaakt door een man met een fantastisch lange baard. Hij vertelde wat het product was en wat er voor positieve eigenschappen aan zaten voor je baard en je huid eronder
Daarom ben ik het gaan gebruiken. Je eigen ervaring is natuurlijk de beste graadmeter.
Groet, Texman:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Yainderidoo ,
Ik wou dat het waar was dan had ik het beslist al op het forum gedeeld.:(
Ik had hem opgeslagen bij mijn favorieten. Maar dat werkte ineens niet meer.
Ik ben toen gaan zoeken op internet maar heb het filmpje tot nu niet kunnen vinden.
Helaas Texman:)>
 

Dylan

Baard
@Texman

Wat een uitleg. Ik ga geduld hebben en het gewoon een tijdje gebruiken. Kijken waar het schip strand :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Ardjan

Baardaap
Wat ik sinds kort regelmatig doe is als ik op "sjiek" moet....
De baard na het douche inwrijven met de betreffende olie..
Deze in laten trekken, en vervolgens de balm er over...
maar dan komt de extra... Ik fohn hem dan uit met een borstel..
De balm wordt hierdoor zachter en makkelijker te stylen in de baard..
Echte krullen die je dan kwijt wil ben je dan ook kwijt.. even met de hand na stylen.. en voila!
Is ook voor de snor.. die doe ik dan meestal meteen mee....
Maar @LuckyBasterd, gebruik je dan een balm of een wax?
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Maar @LuckyBasterd, gebruik je dan een balm of een wax?

Nu heb ik er twee in de kast staan:
61dw01MfTAL._SY355_.jpg

1482855725975
 
Banner image
Top