Macx
Baardaap
Dankjewel Tijn, ik voelde me de laatste tijd een beetje eenzaam en begreep dat mensen het niet begrijpen waarom zo'n lange baard, naar de supermarkt of me bewegen in de openbaarheid werd steeds weer een opgave en ik voelde me er niet echt happy bij, alleen als ik in de auto zat of alleen thuis zat was ik erg blij met m'n lange baard, maar toen de baard steeds dunner werd onderin heb ik Tino gebeld voor een afspraak, ik kon niet direct terecht en het zou nog een week duren, nog een week, ik zat in twijfel, zal ik het z\elf doen, zo moeilijk is dat niet, dacht ik, dus nadat ik Tino had gesproken en nog een week moest wachten, was ik best wel teleurgesteld dat dat nog een week moet duren, ik ging onder de douche en toen ik klaar was en de baard een beetje droog had gedept keek ik in de spiegel naar de lange baar en nam afscheid, ik nam de baard in de linkerhand kneep mijn hand dicht, pakte met mijn rechterhand de schaar, en wachtte nog een paar seconden en toen in één keer knipte ik er een stuk vanaf. Dat was wel een opluchting dat ik nu door had gezet, het is moeilijk afscheid nemen als je er al zolang mee heb gelopen. Meer nu was er geen weg meer terug en vandaag is Tino in de weer geweest om er iets leuks van te maken en ik vind dat het inderdaad goed is gelukt.Wow daar is wel een stuk af zeg. Maar ik moet zeggen wel heel mooi.
Hier de verschillen tussen 7 oktober en nu