Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ja lekker he een hoed. Ik draag in de zomer altijd een panama hoed en in de winter een wollen. De winter hoed heb ik in Italie op eenn kerstmarkt in Como gekocht. Ze hebben ook winkels( mischien ook wel in Nederland) Hats and brothers stores. een prima hoed, en was slechts ik geloof 40 of 60 euro.
Daarom is het goed om naar een hoedenwinkel te gaan en verschillende hoeden uitprobeert. Ik ga misschien nog deze week naar Utrecht en of ook even in Breda kijken. We zien wel.

tijn

Zware baard
Daarom is het goed om naar een hoedenwinkel te gaan en verschillende hoeden uitprobeert. Ik ga misschien nog deze week naar Utrecht en of ook even in Breda kijken. We zien wel.
Ja klopt hoor, net als schoenen van een nieuw merk. Die koop ik ook liever in een winkel. Sucses en veel plezier

Macx

Baardaap
Ik ben nog steeds aan het kijken naar een hoed bij de hoedenshop.nl
Wat vinden jullie van zo'n hoed? Lichtbeige vind ik wel aardig. Geef een beetje advies, dat helpt me om een keus te maken.
hoed

Macx

Baardaap
Ik ben er bijna uit, het gaat nog tussen drie hoeden
Hoed 1
Hoed 2
Hoed 3

Ik vind ze alle drie erg mooi, en nummer twee die blijft ook trekken, het is een hoed die voor mijn gevoel heel goed bij me past, een brede rand van 7 cm, en een zwierig model en een ander voordeel is, je kunt deze hoed opvouwen en zo in je zak stoppen. Ik zie het voor me dat als ik zo meteen een beetje ga wandelen deze hoed me een beetje beschermt met zijn brede rand, dat geeft ook wel een goed gevoel.
De andere twee zijn ook heel mooi, maar misschien iets te stijlvol voor mij, maar dat is natuurlijk een kwestie van wennen, mijn voorkeur gaat dan uit naar hoed nummer 3 hoewel nummer 1 ook heel erg mooi is, maar de kleur van 3 is erg mooi.
Ik zal er nog een nachtje over slapen en morgen beslissen.

dijkie

Zware baard
Hoed nummer 2 vind ik erg mooi Macx , die zal jou echt goed staan .
En dan met die mooie lange jas , helemaal top !
Ik wens je succes.

Macx

Baardaap
Ik denk dat ik er uit ben, het is best wel moeilijk, maar ook erg leuk om er mee bezig te zijn om een keus te maken, maar na wat uurtjes rond te hebben gekeken en ook andere hoeden winkels te hebben bezocht blijf ik toch bij de hoedshop,nl en ga ik daar mijn aankopen doen.
De keus is gevallen op
San Benito Western Wollen Hoed

Omdat ik in eerste instantie een mooie stijlvolle hoed wou kopen en deze Western er tussen kwam, heb ik besloten nog eenmaal wat geld uit te trekken voor een mooie stijlvolle hoed, en er komen drie hoeden daarvoor in aanmerking.
Nu zou ik het erg fijn en leuk vinden als jullie mij daarbij gaan helpen om een keus te maken tussen de drie hoeden en de twee merken en de kleur.

Hier zijn de hoeden waaruit een keus gemaakt moet worden
Hoed nummer 1 Borsalino Alessandria
Hoed nummer 2 Penn Bogart Hoed
Hoed nummer 3 Marengo Haarvilt Bogart Hoed

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp en reacties

18.jpg

Laatst bewerkt:
Banner image