Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ziet er perfect uit @Macx! Ik vind het wel erg zonde dat je de snor middenin zo kort geknipt hebt, de balans en volheid is er zo een beetje uit. En persoonlijk vind ik je de brede baard (onderaan) zeker zo mooi staan als het taps toelopende model, mooi dat je zoveel kanten op kan met je baard! :)>(Y)
Dankjewel Rothbeard, ik laat het weer aangroeien, snor groeit best snel hoor, ja het kan allebei en het is inderdaad erg fijn dat je met deze textuur alle kanten op kunt. Maar nu ik het op deze foto wat beter bekijk hoort er wel een wat vollere snor bij, dus die gaat er weer aankomen.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb gisteren even rondgekeken waarom iemand het bijschrift baardaap krijgt en ik denk dat dat ligt aan het aantal berichten dat is verzonden. Toen ik keek naar het aantal berichten die ik heb verstuurd stond de teller op 2502, dus ik denk dat je tot baardaap wordt benoemd bij het aantal 2500 verstuurde berichten. Weet jij hier meer van Texman?
Ja Macx dit is zo het heeft te maken met het aantal berichten dat je heb geplaatst.
Ik vraag mij wel af wat er precies onder een bericht wordt verstaan.
Ik heb tot nu 10502 berichten geplaatst. ik ben ongeveer 5 jaar actief op dit forum. Even rekenen en dat zijn 40 berichten per week of 6 berichten per dag. Dat zou wel kunnen want ik ben bijna iedere dag wel actief. Maar toch lijkt het mij veel.:)>
 

Macx

Baardaap
Ziet er goed uit, knap werk!
Jeugdiger of komt dat door dat je geen bril op hebt.
Voor wanneer staat de volgende afspraak gepland?
De volgende afspraak zal wel ergens in begin augustus of eind juli.
De mensen schatten me altijd jonger in, zeker toen zonder baard, daarom vond ik wel onderhand tijd worden dat daar iets aan wordt gedaan, dus ik liet mijn baard groeien, ik had genoeg van die gladde bakkes, en tot mijn verbazing schatten de mensen me nog steeds jonger in, als ik zeg in de auto tegen mijn klant dat ik 6 juli 67 jaar wordt dan geloven ze me niet.
 

Texman

Koning Baard
Zo, ik ben weer terug van Tino de barbier, en hier is het eindresultaat van het bezoek

Bekijk bijlage 25400
Op deze foto nog wat styling funk van No Gunk medium hold erin gezet om een wat betere taps er in te krijgen.
Bekijk bijlage 25398


Bij mijnbaar.nl kun je die lekkere balsem bestellen,
Hier is de link
No Gunk Styling Funk For Beard & Hair
Ha @Macx ,
Je baard ziet er weer tip-top uit Tino heeft weer zijn best gedaan (Y)(Y)(Y).
Snor vind ik ook prima maar het is niet verkeert om nog wat verder te experimenteren met de lengte en vorm. Persoonlijk vind ik de brede vorm van je baard je veel beter staan dan de tapse vorm.
De brede vorm geeft je een veel krachtigere uitstraling dan de tapse vorm.
Maar je moet natuurlijk het gene doen waar je je zelf het prettigs bij voelt.
Texman :)>
 

Texman

Koning Baard
De volgende afspraak zal wel ergens in begin augustus of eind juli.
De mensen schatten me altijd jonger in, zeker toen zonder baard, daarom vond ik wel onderhand tijd worden dat daar iets aan wordt gedaan, dus ik liet mijn baard groeien, ik had genoeg van die gladde bakkes, en tot mijn verbazing schatten de mensen me nog steeds jonger in, als ik zeg in de auto tegen mijn klant dat ik 6 juli 67 jaar wordt dan geloven ze me niet.
Ik heb dat ook vaak dat mensen mij jonger inschatten dan mijn werkelijke leeftijd en dat terwijl je vaak hoort zeggen dat een baard je oud maakt. Leeftijd heeft niet zozeer te maken met hoe je er uit ziet maar met hoe je overkomt bij andere mensen. Je lichaamstaal, oogopslag, alertheid en interesse en nog een heleboel signalen waar we ons niet zo bewust van. Zo kan iemand die oud is nog heel jong van geest zijn.:)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Je baard ziet er weer tip-top uit Tino heeft weer zijn best gedaan (Y)(Y)(Y).
Snor vind ik ook prima maar het is niet verkeert om nog wat verder te experimenteren met de lengte en vorm. Persoonlijk vind ik de brede vorm van je baard je veel beter staan dan de tapse vorm.
De brede vorm geeft je een veel krachtigere uitstraling dan de tapse vorm.
Maar je moet natuurlijk het gene doen waar je je zelf het prettigs bij voelt.
Texman :)>
Dankjewel Texman, ik doe zeker waar ik zelf zin in heb, maar het is altijd heel goed om te luisteren hoe andere mensen erover denken en wat hun mening is, dan ga ik het ook weer van een andere kant bekijken, en dat is natuurlijk altijd erg goed om te doen. Een beginneling als ik moet natuurlijk nog zijn draai zien te vinden en nog veel dingen uit proberen, leren, en ervaringen op doen, dat hoort er natuurlijk allemaal bij hé.
Dus wat Rothbeard zei over de snor daar ben ik het wel mee eens, de reden dat ik de snor in het midden wat korter had gemaakt, was omdat ik nog niet gewend ben dat mijn lip niet meer zichtbaar is als ik in de spiegel kijk, vandaar dat ik de snor in het midden wat korter had gemaakt. Dus nu laten we de snor weer wat langer worden.
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Je baard ziet er weer tip-top uit Tino heeft weer zijn best gedaan (Y)(Y)(Y).
Snor vind ik ook prima maar het is niet verkeert om nog wat verder te experimenteren met de lengte en vorm. Persoonlijk vind ik de brede vorm van je baard je veel beter staan dan de tapse vorm.
De brede vorm geeft je een veel krachtigere uitstraling dan de tapse vorm.
Maar je moet natuurlijk het gene doen waar je je zelf het prettigs bij voelt.
Texman :)>
Ik denk als de baard nog een cm of 15 langer wordt dat het dan beter staat.
Kijk, hier staat ie lekker breed en nu nog een cm of 15 erbij en dan een beetje taps toe laten lopen, misschien is het dan wel goed. We zien wel waar het naar toe gaat haha, zo blijft het wel een leuke reis die dus nog niet afgelopen is na al die maanden.
 

Bijlagen

  • 4.jpg
    4.jpg
    596,5 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik denk als de baard nog een cm of 15 langer wordt dat het dan beter staat.
Kijk, hier staat ie lekker breed en nu nog een cm of 15 erbij en dan een beetje taps toe laten lopen, misschien is het dan wel goed. We zien wel waar het naar toe gaat haha, zo blijft het wel een leuke reis die dus nog niet afgelopen is na al die maanden.
Dat is het leuke van een baardreis je kan van alles uit proberen en je moet ook niet te bang zijn om het roer eens flink om te gooien.
Ik had vroeger een collega die zo'n goede baardgroei had dat hij om de maand zijn baardlook veranderde.
Ik heb van alles bij hem gezien en het stond hem bijna allemaal goed.
 

tijn

Zware baard
Promotie gemaakt vandaag, ik ben bevorderd naar baardaap, haha. Dankjewel.
Hieperde
Ik heb zojuist weer eens een geurtje besteld, ben zeer benieuwd hoe deze ruikt.
Taylor of Old Bond Street Cologne Sandalwood 100 ml
taylor-of-old-bond-street-cologne-sandalwood-100-m.jpg
En????? Hoe ruikt het???
 

Macx

Baardaap
Hieperde

En????? Hoe ruikt het???
Ja, ik heb er even over na moeten denken, het is een verfrissend luchtje, absoluut niet overheersend, er zit geen vernevel dop op. Voor 39 euro 100 ml is niet duur, het is dan ook odeklonje, en dat verschilt erg met odeparfum. Dus voor een zacht prijsje een prettig geurtje.
 

Macx

Baardaap
Omdat ik toch niet helemaal tevreden ben over mijn aankoop, en gelukkig was het niet duur, heb ik zojuist toch maar een tweede bestelling gedaan, en dat is een fantastische geur, mijn flesje is al een paar maanden leeg en ik mis die geur wel erg, intussen had ik Black Pepper Sandelwood gekocht, maar ook deze vind ik te zacht, en de Booze&Baccy weer te overheersend, maar wel erg lekker. De beste die bij mij past, is de Captain Fawcett Eau de Parfum Triumphant, dus deze komt er nu aan. Deze geur kan ik wel zeer aanbevelen, hoewel geur erg persoonlijk is denk ik wel dat jullie die zeer goed zou bevallen.

captain-fawcett-triumphant


Ik zie dat ik op 16 april 2022 een review heb geschreven over deze eau de parfum, wel grappig dat ik dit nu weer zie staan, dus ik ben niet van mening veranderd, hoewel ik dat natuurlijk allang was vergeten dat ik daar een review had neergezet.

Het luidt,

Ik had eerst veel samples besteld en deze viel gelijk in de smaak, ik heb zelden zo'n lekkere geur geroken. Ik wil tegen alle baardbroeders zeggen, koop deze heerlijke geur en je zult zien hoe positief vrouwen ook reageren op dit top geurtje. Heerlijk heerlijk.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Vandaag heb ik deze zonnebril opgezet, je kunt deze bril ook tijdens de nachtelijke uren opzetten. Het is een dag en nacht bril, en het montuur is gebaseerd op deJohnny Depp monturen.
20230521_222350.jpg
 

Macx

Baardaap
Omdat ik toch niet helemaal tevreden ben over mijn aankoop, en gelukkig was het niet duur, heb ik zojuist toch maar een tweede bestelling gedaan, en dat is een fantastische geur, mijn flesje is al een paar maanden leeg en ik mis die geur wel erg, intussen had ik Black Pepper Sandelwood gekocht, maar ook deze vind ik te zacht, en de Booze&Baccy weer te overheersend, maar wel erg lekker. De beste die bij mij past, is de Captain Fawcett Eau de Parfum Triumphant, dus deze komt er nu aan. Deze geur kan ik wel zeer aanbevelen, hoewel geur erg persoonlijk is denk ik wel dat jullie die zeer goed zou bevallen.

captain-fawcett-triumphant


Ik zie dat ik op 16 april 2022 een review heb geschreven over deze eau de parfum, wel grappig dat ik dit nu weer zie staan, dus ik ben niet van mening veranderd, hoewel ik dat natuurlijk allang was vergeten dat ik daar een review had neergezet.

Het luidt,

Ik had eerst veel samples besteld en deze viel gelijk in de smaak, ik heb zelden zo'n lekkere geur geroken. Ik wil tegen alle baardbroeders zeggen, koop deze heerlijke geur en je zult zien hoe positief vrouwen ook reageren op dit top geurtje. Heerlijk heerlijk.
Deze Captain Fawcett Eau de Parfum Triumphant is gemaakt in samenwerking met acteur en komiek Rufus Hound.Rufus-Hound-Main-1671756243.jpg
Afbeelding Rufus Hound
 

Bjorn

Baard
he macx, weet jij nog in welk topic die info stond over hoe mint olie baardgroei stimuleerde? ik wil toch eens kijken of ik zelf een olie flesje kan maken.
 

Macx

Baardaap
he macx, weet jij nog in welk topic die info stond over hoe mint olie baardgroei stimuleerde? ik wil toch eens kijken of ik zelf een olie flesje kan maken.

Ik zat er zelf ook over na te denken en ik heb het vorige week nog gelezen, ik zal straks is even kijken waar ik het had zien staan.
Het moet hier ergens staan in het topic,
Tips van het Internet

Ik heb het al gevonden
8 Amazing Essential Oils for Beard Growth & Care

Maar het recept is zeer eenvoudig en ik heb het al gemaakt en gebruik het elke avond voor het slapen gaan, plus de zelfgemaakte baard boter.

Op 30 ml castorolie mix je 20 tot 25 druppels pepermunt olie, met een pipet breng je dan de mix aan op je huid, castorolie is erg dik dus je voelt wel waar de olie de huid raakt, dus zo'n pipet is niet direct leeg dus je zult niet snel het spul op verkeerde plekken aanbrengen, maar precies waar jij het wilt hebben, (snor niet vergeten) daarna neem je een duim nageltje baard boter en wrijf je warm tussen je handen en dan ga je dit in je baard en op de huid masseren en dan heb je ook gelijk de mix met castor en peprmunt te pakken want die had je dus van tevoren al op je huid aangebracht.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top