Baardreis van Max 65 jaar

Texman

Koning Baard
Ik heb zojuist weer eens een geurtje besteld, ben zeer benieuwd hoe deze ruikt.
Taylor of Old Bond Street Cologne Sandalwood 100 ml
taylor-of-old-bond-street-cologne-sandalwood-100-m.jpg
Ik ben benieuwd max Sandelhout is een van mijn favoriete geuren.
 

Henry1978

Baard
Mooi om dit allemaal te lezen. Super interessante ideeën en tips om eens te proberen in mijn eigen baardreis. Je bent iig een inspirerend persoon met een prachtig mooie baard ik zal regelmatig van je ideeën gebruik gaan maken denk ik
 

Macx

Baardaap
Promotie gemaakt vandaag, ik ben bevorderd naar baardaap, haha. Dankjewel.
Ooooohhhh dat.ken ik nog van heeeeeeeeel lang geleden. Dat was toen onwijs tof. Voor jou denk ik lekker werken.
Lekker bezig, zo vanaf 20.00 uur, ik kom net terug van Rucphen, er lopen nog wat mensen bij de loempiatent, maar er staan wat taxi's voor mij dus ik weet nog niet zeker of er nog een reisje inzit.We zullen zien.
 

Macx

Baardaap
Gefeliciteerd @Macx. je hebt het verdient (Y)(Y):)>.
Ik heb gisteren even rondgekeken waarom iemand het bijschrift baardaap krijgt en ik denk dat dat ligt aan het aantal berichten dat is verzonden. Toen ik keek naar het aantal berichten die ik heb verstuurd stond de teller op 2502, dus ik denk dat je tot baardaap wordt benoemd bij het aantal 2500 verstuurde berichten. Weet jij hier meer van Texman?
 

Macx

Baardaap
Zo, ik ben weer terug van Tino de barbier, en hier is het eindresultaat van het bezoek

9.jpg
Op deze foto nog wat styling funk van No Gunk medium hold erin gezet om een wat betere taps er in te krijgen.
7.jpg


Bij mijnbaar.nl kun je die lekkere balsem bestellen,
Hier is de link
No Gunk Styling Funk For Beard & Hair
 

Bijlagen

  • 15.jpg
    15.jpg
    541 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er perfect uit @Macx! Ik vind het wel erg zonde dat je de snor middenin zo kort geknipt hebt, de balans en volheid is er zo een beetje uit. En persoonlijk vind ik je de brede baard (onderaan) zeker zo mooi staan als het taps toelopende model, mooi dat je zoveel kanten op kan met je baard! :)>(Y)
 
Banner image
Top