Baardreis van Max 65 jaar

Ivan

Baard
Wat een kanjer! :oops: En helemaal grijs/wit! :cool: Zelden heb ik een baard gezien waarvan ik meer het gevoel kreeg: "Dit is nu écht een die ik zou willen!"

Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Goedemiddag beste baardvrienden,

Op het moment lig ik in het ziekenhuis
met wat milt problemen, ik zou vandaag naar huis gaan, maar door wat probleempjes met het hart wordt dat waarschijnlijk morgen of later.
Ik heb een uurtje een pil gehad voor het hart, en dat is weer zoals gisteren, dus misschien toch naar huis, ik wacht op verdere stappen.

Ik heb mijn baardje zo goed mogelijk verzorgt, ik heb geen baardshampoo en geen baardbalsem meegenomen,.
Ik heb na een rondje lopen over de gangen van het ziekenhuis heb ik nog wat foto's gemaakt, maar de allerlaatste is de beste vind ik, net lekker gespoeld en een beetje drooggedept, en voorzien van een
lekkere baardolie van Velhan, en toen de foto gemaakt.

Foto vanuit ziekenhuis Breda

20241124_131611.jpg

Bedankt voor het lezen en tot later.q

Wolter aka Macx

tijn

Zware baard

met wat milt problemen, ik zou vandaag naar huis gaan, maar door wat probleempjes met het hart wordt dat waarschijnlijk morgen of later.
Ik heb een uurtje een pil gehad voor het hart, en dat is weer zoals gisteren, dus misschien toch naar huis, ik wacht op verdere stappen.

Ik heb mijn baardje zo goed mogelijk verzorgt, ik heb geen baardshampoo en geen baardbalsem meegenomen,.
Ik heb na een rondje lopen over de gangen van het ziekenhuis heb ik nog wat foto's gemaakt, maar de allerlaatste is de beste vind ik, net lekker gespoeld en een beetje drooggedept, en voorzien van een

Bekijk bijlage 28666

Wolter aka Macx
Heeey wat is dat nou @Macx ???? Beterschap he en tsja je baard zit prima

Giant

Zware baard

Bekijk bijlage 28666

Wolter aka Macx

Beterschap!
Waarschijnlijk heb je de mooiste baard van het hele ziekenhuis.

dijkie

Zware baard
Hé Max , ik wens je beterschap en dat je snel op mag knappen.
Wat een prachtige lange baard heb je toch.

Groetjes Gerard.

Macx

Baardaap
Goedemorgen broeders, heel veel dank voor jullie beterschapswensen, fijn om te weten dat er mensen aan je denken. Ik ben afgelopen dinsdag ontslagen uit het ziekenhuis, ik moet nog wel rustig aan doen en heb nog wel een opgezwollen buik en ook nog wel pijn, dus zit de hele dag aan de paracetamol.
Nu blijkt dat mijn medicatie die ik heb gekregen in 2011 bij mijn 2e infarct 1 medicijn tien jaar geleden al verwijderd moest worden en de bloedverdunners is nu ook gehalveerd, had tien jaar geleden al moeten worden gedaan. Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad voor controle na dat infarct, niemand om bekommerd, dus nu is alles weer up-to-date.
Het gaat nu langzaam de goeie kant op, ik heb gisteren met het mooie weer de ramen gewassen en geniet nu van het lekkere zonnetje.
Ik heb hier wat foto's van de baard in de zon en van de geveltuin, die stopt ook niet met groeien, fantastisch.

20241129_112646    1.jpg20241129_112240    2.jpg20241129_112057   3.jpg20241129_112152  4.jpg20241129_112240    6.jpg

Macx

Baardaap
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet van het heerlijke weer.

PS. Texman, heb je nog advies voor de geveltuin, moet er gesnoeid worden of gewoon lekker laten gaan.

dijkie

Zware baard
Fijn dat je weer thuis bent Macx , rustig aan doen nu, en dat je maar mag opknappen.
Mooi foto's van je geveltuin en baard.
Goed weekend.

Groetjes Gerard.

Macx

Baardaap
Fijn dat je weer thuis bent Macx , rustig aan doen nu, en dat je maar mag opknappen.
Mooi foto's van je geveltuin en baard.
Goed weekend.

Groetjes Gerard.
Dankjewel Gerard, wat me opvalt, is dat ik Texman niet of weinig meer zie, is alles goed met hem?

tijn

Zware baard
Goedemorgen broeders, heel veel dank voor jullie beterschapswensen, fijn om te weten dat er mensen aan je denken. Ik ben afgelopen dinsdag ontslagen uit het ziekenhuis, ik moet nog wel rustig aan doen en heb nog wel een opgezwollen buik en ook nog wel pijn, dus zit de hele dag aan de paracetamol.
Nu blijkt dat mijn medicatie die ik heb gekregen in 2011 bij mijn 2e infarct 1 medicijn tien jaar geleden al verwijderd moest worden en de bloedverdunners is nu ook gehalveerd, had tien jaar geleden al moeten worden gedaan. Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad voor controle na dat infarct, niemand om bekommerd, dus nu is alles weer up-to-date.
Het gaat nu langzaam de goeie kant op, ik heb gisteren met het mooie weer de ramen gewassen en geniet nu van het lekkere zonnetje.
Ik heb hier wat foto's van de baard in de zon en van de geveltuin, die stopt ook niet met groeien, fantastisch.

Bekijk bijlage 28681Bekijk bijlage 28682Bekijk bijlage 28683Bekijk bijlage 28684Bekijk bijlage 28685
Fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat het goed gaat. Mooie fotos van en je baard( zoals altijd) en je geveltuin. Mooi man. Vind de gemeente dat ook goed? Of vraag ik nu wat raars?

dijkie

Zware baard
Dankjewel Gerard, wat me opvalt, is dat ik Texman niet of weinig meer zie, is alles goed met hem?
Ja inderdaad viel mij ook op , wel was hij vandaag nog online.
Misschien gaat het even wat minder met zijn gezondheid?
Hopelijk horen we weer snel van hem , want zonder Texman kunnen we natuurlijk niet.

Giant

Zware baard

Bekijk bijlage 28681Bekijk bijlage 28682Bekijk bijlage 28683Bekijk bijlage 28684Bekijk bijlage 28685

Fijn te horen dat je weer thuis bent.
Ik vind geveltuinen een aanwinst voor de straat.
In mijn woonplaats zie je er ook heel veel. Een straat zonder valt op. Stenig en kaal.

Banner image