Baardreis van Daan

Knulletje

Zware baard
Ha Daan, hoop dat je het geduld hebt dit keer je doel te bereiken. Je moet even door de mindere fases heen waarin je geen kant op kunt met je baard. Zo voelde het voor mij tenminste ;)
Eens met @Macx dat de langere baard je erg goed staat. Ook nog eens een mooie en bijzondere kleur. Succes!
 

Texman

Koning Baard
Dag broeder Daan, je hebt veel dingen mee, ik vind je baard heel mooi, zowel de korte versie als de wat langere versie, beide staan je heel goed, ook de kleur is fantastisch, zowel je hoofdhaar als je baardhaar, echt heel mooi geheel. Ik vind je langere kapsel wel beter staan, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Ik stel me voor zo'n prachtige lange baard in combi met je mooi haar, dat zou erg mooi zijn broeder. Je hebt ook van die opvallend mooie blauwe ogen, ik denk dat je heel blij mag zijn met alle mogelijkheden die je hebt mee gekregen, het wordt sowieso een pracht baard met een prachtig hoofd, dat is zeker! Nu op naar het doel. Heel veel succes Daan(Y)(Y)(Y)
Ha Daan,
Helemaal niet erg dat je hem weer eens heel kort hebt getrimd want nu weet je dat een langere baard veel beter bij je past.
Ik vind de langere baard veel mooier vanwege de sterke uitstraling die er van uitgaat.(Y):)>(Y)
Deze lengte past ook prima bij je leeftijd dus ik zo deze lengte voortaan aanhouden.
Mocht de twijfel weer toeslaat raadpleeg ons dan eerst even voordat je weer aan het trimmen slaat.
Groet Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Heeey Daan. Je blijft lekker expirementeren met je baard hahahaha. Lang kort lang kort ja wat wil je nu??? Hahahha. Zowel.de lange als.de korte baard zien er goed uit, al gaat mijn voorkeur naar een iets langere baard. Maar he das mijn voorkeur he. Tis jou baard dus jij bepaalt hahahahaha. Maar ik zou hem.lekker een poosje laten groeien, hou ons op.de hoogte.
 

Daan99

Stoppelbaard
Bedankt voor jullie complimenten, meningen en aanmoediging (om door te gaan) Ik zal in ieder geval mijn baard tot einde van dit jaar laten groeien. Hopelijk houdt ik mij daar ook aan haha. Die twijfel is er nog steeds maar wordt elke keer wel een stuk minder. Ik vind het nog steeds erg lastig om te bepalen welke stijl ik het mooiste vind, maar ook welke stijl andere mensen mooi zouden vinden. Dat laatste moet ik echt loslaten want uiteindelijk is het toch mijn mening dat telt en waar ik mijn het fijnste bij voel. Op dit moment mis ik de langere baard ook omdat ik weet wat voor gevoel het met zich meebracht. Ik voelde me toen meer mijzelf en ik was zelfverzekerder met mijn baard. Best gek wat gezichtsbeharing wel niet met je kan doen.
 

Texman

Koning Baard
Bedankt voor jullie complimenten, meningen en aanmoediging (om door te gaan) Ik zal in ieder geval mijn baard tot einde van dit jaar laten groeien. Hopelijk houdt ik mij daar ook aan haha. Die twijfel is er nog steeds maar wordt elke keer wel een stuk minder. Ik vind het nog steeds erg lastig om te bepalen welke stijl ik het mooiste vind, maar ook welke stijl andere mensen mooi zouden vinden. Dat laatste moet ik echt loslaten want uiteindelijk is het toch mijn mening dat telt en waar ik mijn het fijnste bij voel. Op dit moment mis ik de langere baard ook omdat ik weet wat voor gevoel het met zich meebracht. Ik voelde me toen meer mijzelf en ik was zelfverzekerder met mijn baard. Best gek wat gezichtsbeharing wel niet met je kan doen.
Je gedachtegang is goed want het is jouw baard en wat andere mensen daarvan vinden is eigenlijk niet zo belangrijk. Als men het mooi vind is dat natuurlijk wel leuk.
Wat wel belangrijk is, is wat het met je zelf doet en je schrijft dat je je zelfverzekerder voelt met een langere baard en dat is een heel goed teken want het draag bij aan je wel bevinden en levensgeluk. Daarnaast zegt het heel veel van wat en wie je bent. Ik denk dat je, alles overziend een hele positieve ervaring doormaakt.
Dus ga zo door want je bent gewoon een echte baardman geworden :)>.
 

tijn

Zware baard
Bedankt voor jullie complimenten, meningen en aanmoediging (om door te gaan) Ik zal in ieder geval mijn baard tot einde van dit jaar laten groeien. Hopelijk houdt ik mij daar ook aan haha. Die twijfel is er nog steeds maar wordt elke keer wel een stuk minder. Ik vind het nog steeds erg lastig om te bepalen welke stijl ik het mooiste vind, maar ook welke stijl andere mensen mooi zouden vinden. Dat laatste moet ik echt loslaten want uiteindelijk is het toch mijn mening dat telt en waar ik mijn het fijnste bij voel. Op dit moment mis ik de langere baard ook omdat ik weet wat voor gevoel het met zich meebracht. Ik voelde me toen meer mijzelf en ik was zelfverzekerder met mijn baard. Best gek wat gezichtsbeharing wel niet met je kan doen.
Wat andere er van vinden is natuurlijk niet zo heel belangrijk. Tis jou baard dus wat vind jij. En welke stijl of model baard?? Nou eerst goed laten groeien, dan kan je daarna voor een bepaald model gaan. Eerst moet je zeg maar overlengte hebben want als er een model in gaat moet er weer een stuk af. Nou sucses ermee en hou ons op de hoogte.
 

Macx

Baardaap
Met alles wat Texman en Tijn hebben gezegd ben ik het helemaal eens, dus niets meer aan toe te voegen. Veel succes met je nieuwe baardreis Daan.:)>(Y)
 
Ik zou gewoon je baard laten groeien, staat je erg goed een volle baard.. En weet dat je het voor jezelf doet en niet voor een ander..
 

Daan99

Stoppelbaard
Gegroet baardbroeders,

Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Ook omdat ik de laatste tijd een stoppelbaard heb gehad. Ik heb het zo gehouden omdat dat er vooral voor mijn omgeving "verzorgder" uit ziet. Ik vind het vooral heel standaard en dat is absoluut niet hoe ik eruit wil zien. Vandaar dat ik vanaf vandaag maar weer een poging waag om mijn baard langer te laten groeien. Ik moet ook echt niet meer denken aan wat de mensen om mij heen mooi zouden vinden, maar meer om wat ik zelf mooi vind. Ik ben inmiddels 24 en ik vind dat mijn baard zich de afgelopen jaren aardig goed heeft ontwikkeld. Ik ben van plan om het ongeveer 4 tot 5 maanden te laten groeien (afhankelijk van hoe snel mijn baard groeit en wanneer ik het doel heb bereikt). Op de foto's kunnen jullie zien hoe het er nu uit ziet. Op de laatste foto zien jullie het doel wat ik voor ogen heb; vooral qua lengte. De dichtheid is bij hem veel hoger. Laten we hopen dat ik nu wel vol weet te houden en uiteindelijk mijn stijl vindt.
 

Bijlagen

  • 20230601_111105.jpg
    20230601_111105.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 49
  • 20230601_111038.jpg
    20230601_111038.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 46
  • 20230601_111033.jpg
    20230601_111033.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 47
  • Screenshot_20220819-232331_Instagram.jpg
    Screenshot_20220819-232331_Instagram.jpg
    444,8 KB · Weergaven: 45

Baardsterdam

Volle Baard
Denk dat jouw doel goed haalbaar is.
Mooi rood is niet lelijk!

Tip:

 

Macx

Baardaap
Hey Daan, het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gesproken hier op het forum.
Dus je hebt nu besloten om voor jezelf te gaan, en de baard te laten groeien tot een model dat je hier als doel laat zien, ik denk dat dat zeker zal lukken, het zal niet precies hetzelfde zijn, je hebt nog wat open plekken op de kin, dit is momenteel je baardpatroon, het patroon zal in de loop van de tijd nogal veranderen, maar voor nu wens ik je veel plezier en succes bij het behalen van dat doel, en willen we je helpen met tips en ondersteuning indien nodig. Ik kijk nu al uit naar de volgende updates.(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
Gegroet baardbroeders,

Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Ook omdat ik de laatste tijd een stoppelbaard heb gehad. Ik heb het zo gehouden omdat dat er vooral voor mijn omgeving "verzorgder" uit ziet. Ik vind het vooral heel standaard en dat is absoluut niet hoe ik eruit wil zien. Vandaar dat ik vanaf vandaag maar weer een poging waag om mijn baard langer te laten groeien. Ik moet ook echt niet meer denken aan wat de mensen om mij heen mooi zouden vinden, maar meer om wat ik zelf mooi vind. Ik ben inmiddels 24 en ik vind dat mijn baard zich de afgelopen jaren aardig goed heeft ontwikkeld. Ik ben van plan om het ongeveer 4 tot 5 maanden te laten groeien (afhankelijk van hoe snel mijn baard groeit en wanneer ik het doel heb bereikt). Op de foto's kunnen jullie zien hoe het er nu uit ziet. Op de laatste foto zien jullie het doel wat ik voor ogen heb; vooral qua lengte. De dichtheid is bij hem veel hoger. Laten we hopen dat ik nu wel vol weet te houden en uiteindelijk mijn stijl vindt.
Hey @Daan99 goed dat je het gaat proberen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en das dus een baard laten groeien. De komende tijd gewoon alle scheer en trimspullen achter slot en grendel leggen en dan over 5 maanden zuet het er heeeeeeeel anders uit. Sucses en voor evt hulp zit je hier goed.
 

Texman

Koning Baard
Gegroet baardbroeders,

Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Ook omdat ik de laatste tijd een stoppelbaard heb gehad. Ik heb het zo gehouden omdat dat er vooral voor mijn omgeving "verzorgder" uit ziet. Ik vind het vooral heel standaard en dat is absoluut niet hoe ik eruit wil zien. Vandaar dat ik vanaf vandaag maar weer een poging waag om mijn baard langer te laten groeien. Ik moet ook echt niet meer denken aan wat de mensen om mij heen mooi zouden vinden, maar meer om wat ik zelf mooi vind. Ik ben inmiddels 24 en ik vind dat mijn baard zich de afgelopen jaren aardig goed heeft ontwikkeld. Ik ben van plan om het ongeveer 4 tot 5 maanden te laten groeien (afhankelijk van hoe snel mijn baard groeit en wanneer ik het doel heb bereikt). Op de foto's kunnen jullie zien hoe het er nu uit ziet. Op de laatste foto zien jullie het doel wat ik voor ogen heb; vooral qua lengte. De dichtheid is bij hem veel hoger. Laten we hopen dat ik nu wel vol weet te houden en uiteindelijk mijn stijl vindt.
Ha Daan,
Leuk dat je je reis voort gaat zetten, ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
Zoals op je voorbeeld foto zal het niet worden vanwege de open plekken op je kin.
Maar als je baard langer is valt er ook nog wel het e.e.a. te camoufleren. Wat ik je nu al kan zeggen is dat je baard krijgt met karakter ook vanwege je haar kleur.
Veel succes Texman :)>
 

Daan99

Stoppelbaard
Bedankt voor de reacties. Ik heb er deze keer zelf ook meer vertrouwen in dat het gaat lukken. Het doel wat ik heb is meer het doel qua lengte in plaats van de baardstijl. Er moet heel wat gebeuren aankomende maanden; wil ik zo'n baardpatroon kunnen groeien. Haha. Ik denk nu in ieder geval heel anders over de mening van anderen. Ik geef er ook eerlijk gezegd helemaal niets om. Ik zal jullie elke maand een update geven. Zo is het natuurlijk ook leuk om mijn voortgang hier bij te houden.
 

Daan99

Stoppelbaard
Heey daar ben ik weer. Ik heb een tijdje geen update gegeven want ik heb een tijdje een stoppelbaard gehad van 5mm. Ik ben nu inmiddels 1,5 maand verder met laten groeien van mijn baard en ik moet zeggen dat ik het er aardig goed uit vind zien voor iemand van 24 jaar (al zeg ik het zelf haha) Ik wil hem nog tot zo'n 4 tot 5 cm laten groeien. Ik schat dat mijn baard nu bijna 2 cm is.
 

Bijlagen

  • 20230927_171217.jpg
    20230927_171217.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 28
  • 20230927_170441.jpg
    20230927_170441.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 28
  • 20230927_170436.jpg
    20230927_170436.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 28

Hendrik63

Baard
Heey daar ben ik weer. Ik heb een tijdje geen update gegeven want ik heb een tijdje een stoppelbaard gehad van 5mm. Ik ben nu inmiddels 1,5 maand verder met laten groeien van mijn baard en ik moet zeggen dat ik het er aardig goed uit vind zien voor iemand van 24 jaar (al zeg ik het zelf haha) Ik wil hem nog tot zo'n 4 tot 5 cm laten groeien. Ik schat dat mijn baard nu bijna 2 cm is.
Ziet er IDD goed uit.
 

tijn

Zware baard
Heey daar ben ik weer. Ik heb een tijdje geen update gegeven want ik heb een tijdje een stoppelbaard gehad van 5mm. Ik ben nu inmiddels 1,5 maand verder met laten groeien van mijn baard en ik moet zeggen dat ik het er aardig goed uit vind zien voor iemand van 24 jaar (al zeg ik het zelf haha) Ik wil hem nog tot zo'n 4 tot 5 cm laten groeien. Ik schat dat mijn baard nu bijna 2 cm is.
Zooooooo dat zier er super uit.
 

Texman

Koning Baard
Heey daar ben ik weer. Ik heb een tijdje geen update gegeven want ik heb een tijdje een stoppelbaard gehad van 5mm. Ik ben nu inmiddels 1,5 maand verder met laten groeien van mijn baard en ik moet zeggen dat ik het er aardig goed uit vind zien voor iemand van 24 jaar (al zeg ik het zelf haha) Ik wil hem nog tot zo'n 4 tot 5 cm laten groeien. Ik schat dat mijn baard nu bijna 2 cm is.
Ha @Daan99,
Je mag inderdaad heel tevreden zijn over de groei van je baard want het is nu al een mooi exemplaar waar je goed mee voor de dag kunt komen.
Ik zou zeker je baard nog wat langer laten worden al was het alleen maar om er achter te komen hoe het voelt. Maar pas op want een langere baard werkt verslavend ;).
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top