Baardproducten die niet afgeven op (witte) kleding gezocht.

Laurent1965

Zware baard
Heeft iemand ervaring of tips voor produkten die de baard echt een hele stevige hold geven maar niet afgeven?
Heb graag iets wat niet vet blijft maar droog aanvoelt.
Nu gebruik ik L'Oréal met taft haargel. Nooit last van jeuk of zo.
Ik heb dus een langere baard.
Als ik er niets in doe zit hij alle kanten op maar niet waar ik hem wil hebben...
Ik heb regelmatig een wit overhemd met stropdas aan, in de namiddag zie ik dan vaak een grauw randje, net of je niet gewassen bent....:mad: ( = gênant in gezelschap ).
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Beardbrand Tree Ranger Styling Balm (zeer stevige hold) en Supperfurry Sterling ( stevige hold).
In beiden zit titanium-oxide (witstof voor cosmetische producten, zoals bv tandpasta) en geeft een witte kleur af op donkere kleding.
Of Schwarzkopf Got2B, wat een soort schokbeton styling gel is en dan kun je na inbreng een beetje baardolie overheen doen.

Maar…de grauwe rand wordt niet veroorzaakt door de baardbalsem, maar gewoon door de vervuiling in de omgevingslucht, die zich hecht aan de olie of wax in de baard.

Test: schaf een witte plastic kam aan en kam de baard 's avonds voor het naar bed gaan even en schrik je rot!
Jawel, wat een zwarte troep!

De oplossing: ga nooit meer naar de plek, waar je momenteel werkt of ga voor een minder vette baardbalsem.
(De tweede optie is misschien raadzamer)
 
Banner image
Top