Baardolie

Mat

Stoppelbaard
Goedemiddag,
Vanmiddag bij de Tuinen, tegenwoordig Holland & Barret, 2 flesjes baardolie, 2 pipetflesjes en een fles eucalyptus olie gescoord! Iemand tips voor de hoeveelheid eucalyptusolie aan de standaard baardolie toe te voegen?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ligt eraan welk formaat pipetflesjes je hebt aangeschaft.
Bij 10 ml. 3 druppels.
Gewoon druppel voor druppel toevoegen, goed schudden en mocht je een sterkere geur willen, dan weer één druppel toevoegen tot je het gewenste resultaat hebt bereikt.
 

Mat

Stoppelbaard
Dankjewel professor,
Het zijn lege 30 ml flesjes. Dus dan ga ik beginnen met ca. 8 druppels?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

Mat

Stoppelbaard
Ben geëindigd bij 10 druppels eucalyptus op 30 ml standaard baardolie van Holland & Barret. Het resultaat is lekker fris en niet overdreven. Kwaliteit van de baardolie valt mij niet tegen voor een standaard olie. En natuurlijk.........nog steeds 2 voor de prijs van 1! Totaal 200 ml voor € 9,99.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

Ger

Baard
Leuk dat het slaagt !
Mag ik vragen aan jou en anderen die dit lezen hoe vaak je de baard dan met de olie behandelt en wat dan circa de prijsstelling zal zijn bv op maandbasis
Reden is dat ik wellicht ook zoiets overweeg, maar budgettair niet te duur wil uitkomen
Anderzijds gelezen en uiteraarrd begrijpelijk dat rotzooi van het Kruitvat niet de oplossing is voor de schrale beurs
 
Banner image
Top