Baardolie sterkte aanpassen?

zenn

Zware baard
Even wat wijsheid raadplegen; omdat 'k hier geen antwoord op kon vinden in het topic 'eigen baardolie maken'.

'k heb een bestaande baardolie gekocht, waarvan 'k de geur te licht vind, hij is bijna niet te ruiken...
Kan 'k deze sterker maken door een paar druppels olie aan toe te voegen of is dit niet raadzaam?
 

Yainderidoo

Zware baard
Geen idee of dit wijsheid is o_O maar ik zou niet weten waarom niet O Zwaar Baardige Zenn ! Ik heb eens van die De Tuinen Baard Olie gekocht en vond hem ook wat aan de lichte kant en heb er extra Pachouli (heerrrrrlijk) aan toegevoegd.. Ik ben er nog en mijn Baard is er nog.......;)
 

Texman

Koning Baard
Even wat wijsheid raadplegen; omdat 'k hier geen antwoord op kon vinden in het topic 'eigen baardolie maken'.

'k heb een bestaande baardolie gekocht, waarvan 'k de geur te licht vind, hij is bijna niet te ruiken...
Kan 'k deze sterker maken door een paar druppels olie aan toe te voegen of is dit niet raadzaam?
Ik denk dat dit wel kan als je geur gebruikt die er op lijkt. Doe het druppel voor druppel en kijk wat het effect is dan gaat het niet gauw mis.
 

zenn

Zware baard
Yain & Tex 'k had Zeus Tea Tree aangeschaft in de hoop dat het zoals Beardbrand's Tea Tree zou ruiken. Zal even bij H&B wat aanschaffen en bij druppelen. (Y)
Gelukkig heeft tea tree olie nog tal van andere toepassingen, dus dat komt wel goed van pas. :)
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb ooit een vrij grote fles gekocht 8 Fl Oz. Geen idee meer waar. Ik kocht in die tijd veel via ebay. Doe ik al jaaaaaaaaaaren niet meer. De website die op de fles staat doet het volgens mij niet meer :rolleyes:
Nu ik er aan denk, ik heb nog ergens Patchouli zaden liggen....binnenkort maar eens zien op te kweken....moet toch ook weer aan de gang met de Artemisia Annua.

IMG_004451.JPG
 

Texman

Koning Baard
Kijk ook even op https://www.chi.nl/patchouli-etherische-olie-cultivar.html.

patchouli_webshop.jpg
 
Banner image
Top