Baardolie recepten

Arjay

Baardaap
Oerbaard
En dan krijg je Cigar Blend ;)(Y):p oid.. Heerlijk!! Maar waar haal jij vanille vandaan? Kan het niet vinden bij de tuinen.. :confused:
 

maximum

Zware baard
En dan krijg je Cigar Blend ;)(Y):p oid.. Heerlijk!! Maar waar haal jij vanille vandaan? Kan het niet vinden bij de tuinen.. :confused:

Jacob hooy..Merkje ook bij de tuinen verkrijgbaar Arjay;)Beard up:)>
[DOUBLEPOST=1458166370][/DOUBLEPOST]Arjay de kaneel mag wel enkele druppels minder;)Sterke geur:)Beard up:):):):)>
 

maximum

Zware baard
Hmm het blijft een goede combi.. :D
Zal binnenkort als ik er langs loop even aan denken.. (Y)

Heb vandaag mijn flesje in 2en gedeeld ivm te sterke kaneellucht:(Weer aangevuld met basis olie en toen 5 druppels vanille en 5 sandelhout erbij gedaan;)
Heb hem langs mijn fles cigar blend gehouden:).. Het komt enigzins in de buurt maar ruikt toch net anders maar wel ECHT lekker:D
Dus 30ml basis 10 druppels vanille 10 druppels sandelhout en 5-7 druppels kaneel:p..Check het maar eens Arjay(Y)Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Kaneel is sterk dus.. Goed te weten om straks overbodige combi's te voorkomen.. (Y)

Kaneel haal je overigens ook van Jacob Hooy?
 

maximum

Zware baard
Kaneel is sterk dus.. Goed te weten om straks overbodige combi's te voorkomen.. (Y)

Kaneel haal je overigens ook van Jacob Hooy?

Toevallig wel maar die hebben de tuinen ook in huismerk:)Heb effe vergeleken en de Jacob Hooy was sterker van geur en 3 euro goedkoper;)Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Oh haha dus dan misschien toch beter het andere merk.. :confused:

Duurt wel even voor ik weer voorbij een de Tuinen kom. Hier alleen een gezondheiswinkeltje. Die verkopen het ook wel, maar aangezien ze gemiddeld twee klanten per week krijgen kost dat spul een vermogen.. :(
 

Carlo

Stoppelbaard
Gisteren nieuwe olie gemaakt:
  • 15ml amandelolie
  • 15ml jojobaolie
  • 5 druppels babycare
Heerlijk baby geurtje
 

JoeyDriessen

Stoppelbaard
Zou het kunnen om citronella olie toe te aan de baardolie? hiermee creëer je namelijk een muggen werend effect, ideaal voor de zomermaanden! iemand die hier ervaring of ideeën over heeft?
 
Zou het kunnen om citronella olie toe te aan de baardolie? hiermee creëer je namelijk een muggen werend effect, ideaal voor de zomermaanden! iemand die hier ervaring of ideeën over heeft?
Ik zie Eucalyptus met Citrus voorbij komen en dit is volgens mij ook een onderdeel in mijn Baardwax van Morgan's. Wellicht net wat subtieler met een soortgelijk effect?
 

CyKosis

Baard
Citronella wordt gebruikt in baard olie, diy en commerciele.
Bv. The Outdoorsman Blend van GBS,.
 

JoeyDriessen

Stoppelbaard
Citronella wordt gebruikt in baard olie, diy en commerciele.
Bv. The Outdoorsman Blend van GBS,.
Thanks, ga ik deze binnenkort eens uitproberen!
[DOUBLEPOST=1465380881][/DOUBLEPOST]
Citronella wordt gebruikt in baard olie, diy en commerciele.
Bv. The Outdoorsman Blend van GBS,.
Thanks, ga ik deze binnenkort eens uitproberen!

Ik zie Eucalyptus met Citrus voorbij komen en dit is volgens mij ook een onderdeel in mijn Baardwax van Morgan's. Wellicht net wat subtieler met een soortgelijk effect?
Zover ik weet hebben alleen citronella olie en geraniumolie dit muggenwerend effect maar lijkt het me persoonlijk niet zo lekker om naar een bak geraniums te ruiken. De geur van citronella olie is vergelijkbaar met de meeste citrus baardolieen, vandaar dat ik juist voor citronella olie zou kiezen
 

Mrgourmet

Baard
Gebruik nu 3+ weken deze olie


50% Amandelolie 50 a 60 Ml ongeveer (G & W winkel)
50% Jojobaolie 50 a 60 Ml ongeveer (G & W winkel)
2 druppels Denne olie (G & W winkel)
2 druppels Volatile Boswandeling olie (G & W winkel)

Ben er zeer over te spreken!

20160609_134653_zpszwwcqfb7.jpg


:D :D
 

maximum

Zware baard
Gebruik nu 3+ weken deze olie


50% Amandelolie 50 a 60 Ml ongeveer (G & W winkel)
50% Jojobaolie 50 a 60 Ml ongeveer (G & W winkel)
2 druppels Denne olie (G & W winkel)
2 druppels Volatile Boswandeling olie (G & W winkel)

Ben er zeer over te spreken!

20160609_134653_zpszwwcqfb7.jpg


:D :D


Mooi man(Y) Persoonlijk gebruik op 30ml basis al 10 druppels essensiele olie:eek:Maarja ik ben wel een geurjunkie:DLicht er wel aan welke olie..Van denne kunnen dat er goed 15 zijn en bij kaneel(erg sterk) maar 5..Beard up:)>
 

Mrgourmet

Baard
Hahah! (Y) Ik ben er over de geur zelf nog niet helemaal uit. maar deze is zeer goed te doen.
zal wel eens dubbele dosis doen... in the next batch.

PS? Hoe vaak smeer jij t in je baard? Ik toch zo'n 4 a 5 x
 

maximum

Zware baard
Ik doe een half pipetje in de handpalm;)..Wrijf het in beide handen en smeer het goed over de baard:) Beard up:)>
 
Banner image
Top