Baardmannen met websitekennis

Zijn er toevallig baarmannen die verstand hebben van websites (Wordpress) en bulken van de vrije tijd?

Ik ben namelijk bezig met een bestaande website/blog te optimaliseren en zou graag met iemand willen samenwerken die hier ook potentie in ziet. Het zou natuurlijk tof zijn om dit samen met iemand van dit forum te doen.


De website

De website gaat voornamelijk over sportenvoeding en informatie, dieëten en (keto)recepten. Deze onderwerpen moeten je natuurlijk wel een beetje liggen, gezien de content hier op gebaseerd is.

De bestaande site draait momenteel 1.5 jaar. Enkele weken geleden kwam ik erachter dat ik deze site nog online had staan. Bij nadere insprectie van Google Analytics blijkt deze toch wel goed bezocht te zijn, ondanks het gebrek aan onderhoud en vernieuwing. Door deze gegevens heb ik het besluit genomen om een verfrissend concept te maken (met dezelfde soort content), om een bredere doelgroep te bereiken.

Doel

Het doel is puur bedoeld om mensen te informeren, gezien deze content beperkt te vinden is en er behoorlijk wat mensen naar zoeken. De meeste onderwerpen hebben een lage online concurrentie en daarom interessant om er iets mee te doen. Om de tijd en energie te vergoeden worden er inkomsten uit Adsense gehaald, verder is alle gepubliceerde informatie vrij om te gebruiken.

Mocht deze info je aanspreken dan verneem ik dat graag in een reactie.

P.s. @ProfessorMelchior ..Als dit soort berichten niet gewenst zijn op het forum dan mag deze uiteraard verwijderd worden en ga ik elders op zoek:)>
 
@Hartenheer

Ben ik helemaal met je eens. Ik kom gelukkig nog uit de tijd dat ik met photoshop een template maakte en vervolgens in html de hele website. Ben blij dat ik die periode heb meegemaakt en ook nu, met de eenvoudige CMS systemen, de werking kan snappen/lezen.

@TijtheMan

Dat maakt me niet eens zo heel veel uit, alhoewel ik technische kennis prefereer boven content. De website is voor 80% klaar, op een aantal kleine bugjes/aanpassingen voor usability na. Als ik iemand kan vinden die veel kennis heeft van CSS/PHP/MYSQL dan zou ik me volledig kunnen focussen op de inrichting en seo van de content. De ander kan vervolgens de aanpassingen doen en de bugjes debuggen.

Issue's waar ik bv nog mee zit:

- Ik zit met een migratie-issue. Op een of andere manier probeert de template de fonts vanuit de oude URL op te halen. Ben er nog niet helemaal uit waar dit vandaan komt. Hierdoor worden de icoontjes niet weergegeven,
- Styling in de receptenpagina voor mobile view.
- Een custom URL linken aan recept-categorieën.
- Toekennen van Ads op de juiste positie (alhoewel de plugin-maker mij hiermee wilt helpen als ik de "pro" versie aanschaf)

Verder ben ik er van overtuigd dat de website een hoop bezoekers kan trekken, gezien de online concurrentie voor mijn zoekwoorden laag is en het maandelijkse zoekbereik (per keyword) tussen de 1k en 10k ligt.
 
Banner image
Top