Baardmannen drinken whisky.

RBBP

Baard
Ik zie hier kasten voorbij komen dat ik denk: "als ik hier per ongeluk zou inbreken zou ik de kluis laten staan en ladderzat op de bank gepakt worden door de bewoners de volgende ochtend".

Hier ook een whiskey drinker.
Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, maar wie een toegankelijke whiskey zoekt, niet al te complex, maar wel een serieus goed whiskey is: Spey.
Een single malt van 12 jaar oud voor een heel aantrekkelijke prijs.

En voor de wat fanatiekere .. Er is een Royal lijn naast.
 

Bolt

Zware baard
De complexiteit van Whisky maakt het juist intresant ;)
Spey kan inderdaad best toegankelijk zijn omdat deze vaak wat zoeter is.
Maar een whisky aanbevelen is haast niet te doen omdat iedereen een andere smaak heeft en of het anders ervaart.
Meedoen aan laagdrempelige proeverijen is een hele goede manier om jezelf te ontwikkelen in het fijne levenswater.
Slainte (Y)
 
Laatst bewerkt:

RBBP

Baard
Kan ik deels in mee gaan.

Voor mij maakt de complexiteit de whiskey ook interessant.
Maar kan mij voorstellen dat wanneer je zelden whiskey drinkt je gelijk met een hele complexe begint.
Zijn er denk ik maar weinig die er mee begonnen, meestal is het een Jameson, Jack, 4 roses, femous grouse en meer van dit soort (toch best lekkere) whiskey's.waar ze kennis mee maken.
Als je dan eens het lef bij elkaar sprokkelt een wat duurdere whiskey te kopen in de hoop dat je niet faalt in je aankoop, dan is bijv een Spey wat toegankelijker dan een Tallisker.

Maar ben het met je eens dat het een kwestie van smaak blijft en wat ik lekker vind niet in de smaak hoeft te vallen bij een ander.
Proeverij is altijd een aanrder!
 
P

Pellie

Guest
Je moet als 1ste weten/leren of je een whisky drinkt of een whiskEy. :)>
 

RBBP

Baard
De manier waarop je het schrijft zullen denk ik heel weinig mensen interesseren.
Als ik een Schotse in m'n glas heb zal het mij een zorg zijn of dat met of zonder E geschreven wordt..
Bij een Ierse, Canadese of een Amerikaanse idem.

Voor mij ben je niet meer of minder kenner als je het op schrijfwijze niet kan onderschijden.

My 2 cents
 
P

Pellie

Guest
Idd jouw 2 cents:D

Een Cognac is ook hetzelfde als Armagnac toch? En Champagne hetzelfde dan witte wijn met bubbels :)>

Als er maar alcohol in zit. ;-)
 

RBBP

Baard
Zinloze vervelijkingen, maar dat had je vast zelf ook al door.
Ik ben niet zo van die faceboek discussies en gemiep over spel en/of schrijffouten.

Jouw credits.
Je weet hoe je het schrijven moet.
Ook daar zal vast een club voor zijn :D
 
Banner image
Top