Baardmannen drinken whisky.

RBBP

Baard
IMG_20211218_165313.jpg
Minder smooth dan je zou verwachten van een 15 jarige, maar wel een hele lekkere voor bij de borrelplank.

Cheers Y'all
 
M

McSol

Guest
Ben een x aantal keren naar het Whisky Festival Noord Nederland geweest en heb zeer veel soorten whiskies gehad daar, ook natuurlijk een mooie verzameling in de kast staan. De meest opvallende whisky en naar mijn smaakbeleving heerlijk is de Ardbeg Uigeadail. Na een avond whisky proeven deze gehad als afsluiter en dat was een verstandige keuze. De smaakexplosie van deze whisky deed alle andere verbleken!
Voor als je van een zeer rokerige whisky houd is dit wel een kleine tip!

Slainté
 
M

McSol

Guest
Vanavond 2x een dubbele dram in geschonken uit de Ardbeg Wee Beasty fles...

Dat was wel een succes weer want zelfs de vrouw is blij met mij! :oops::rolleyes:(Y)
 

Jeb

Baard
Ik ben ook een wiskeydrinker, voornamelijk jack daniels, omdat ik de andere soorten nog niet zo goed ken. Ondertussen gelezen hier dat er nog meer goede varianten bestaaan, dus die zal ik op den duur ook zeker een keertje proberen. Daarnaast drink ik ook veterano die bevant me prima met wat cola. Op deze manier drink ik makkelijk de fles leeg en kan toch nog recht lopen of op de fiets, want debauto laat ik dan liever toch staan in dat geval.
Bieren heb ik wel, maar zijn hier geen favorieten. Dat is uiteindelijk 1 fles drinken en tevens ook 1 keer naar de wc lopen voor mij:rolleyes:

Laat t smaken
 

Ivan

Baard
Ik heb al veel whisky's gedronken. Maar ik drink het minder vaak dan bier, omdat ik tegenwoordig alcohol voornamelijk in de horeca drink, en whisky daar zeer duur is. En ik drink bijna nooit op meer dan één dag in dezelfde week alcohol. Ik hou van de rokerige smaak van veel whiskysoorten, vind het veel meer smaak hebben dan bijvoorbeeld vodka, dat alleen maar naar alcohol smaakt.
 
Banner image
Top