Baardmannen drinken whisky.

RBBP

Baard
@ProfessorMelchior
Ik heb gisteren avond hier ook iemand in mijn berichten over gesproken.
Geen idee dat mijn toon zo fel was dat mensen en dat hij er zo op ontdaan op zou reageren.
Verder kan ik hier een hoop neerzetten wat het in mijn ogen rechtvaardigt, maar laat ik de dingen vooral niet groter maken dan ze zijn.

Ik las vanmorgen in mijn mail nog een reactie waarin in ik dacht: “misschien heeft hij gelijk en moet ik hand in eigen boezem steken”,
Nu ik zo jouw reactie lees vraag ik mij af of het nog wel zin heeft.
Het voelt voor mij een beetje als "het huilend kind heeft altijd gelijk".
Wat is de reden dat er niet gewoon een DM wordt gestuurd met daarin je mening en het uit te praten als volwassen kerels? Waarom de keuze dit op deze manier te doen, een bepaalde toon aan te nemen en vervolgens de gebeten onschuld uit te hangen wanneer er een reactie op komt?
Ik snap dat oprecht niet.

Voorlopig ga ik in de lees mode en zie vanaf daar wel of ook het mijne een slapend account wordt.

Cheer to y'all.
 

K9Beard

Baard
Misschien inherent aan deze tijd?
Mensen zijn gauwer geïrriteerd, merk ik. Kortere lontjes.

Zo stuurde ik iemand deze meme — ff in 't kader van het whiskEy onderwerp (idd mijn smaakvoorkeur: Ierse dram).
Werd mij ook niet in dank afgenomen.

Helaas lijkt ook galgenhumor niet meer te mogen.

I had both my shots.jpg
[DOUBLEPOST=1628519551][/DOUBLEPOST]Slainté!
[DOUBLEPOST=1628520187][/DOUBLEPOST]Een DM-tje kan idd opheldering geven.

Feit blijft: geschreven taal en memes zijn altijd multi-interpretabel.
Simpelweg omdat de intonatie ontbreekt e/o de knipoog erachter onzichtbaar blijft.

Ikzelf hou altijd een slag om de arm door te denken dat iemand misschien wel onder druk staat of een slechte dag(c.q. /maand/jaar/leven) heeft.
Wat je dan in eerste instantie raakt, laat je dan ook zomaar weer los. Maar ja, dat kan ook weer niet iedereen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
"Huilende kinderen" hebben niet altijd het voordeel (en zijn vaak lawaaiierig:D) en @Pellie kwam ook geregeld zeer ongenuanceerd uit de hoek.
We vliegen elkaar heus wel eens verbaal in de baardharen en op lange tenen wordt wel eens getrapt, maar als administrator vind ik het prettig, dat men onderling wel enig respect aan elkaar toont.

Het is gebeurd, zand erover en niet getreurd.
Kom maar uit de leesmodus @RBBP , want ik heb liever forumleden, die actief posten.

:)>(Y)
 

RBBP

Baard
"Huilende kinderen" hebben niet altijd het voordeel (en zijn vaak lawaaiierig:D) en @Pellie kwam ook geregeld zeer ongenuanceerd uit de hoek.
We vliegen elkaar heus wel eens verbaal in de baardharen en op lange tenen wordt wel eens getrapt, maar als administrator vind ik het prettig, dat men onderling wel enig respect aan elkaar toont.

Het is gebeurd, zand erover en niet getreurd.
Kom maar uit de leesmodus @RBBP , want ik heb liever forumleden, die actief posten.

:)>(Y)

Las je bericht net voordat ik de sportschool in dook.
Dus wat latere reactie.

Ik ben het er helemaal mee eens Professor.
Ik heb zelden de intentie iemand verbaal met de grond gelijk te maken of respectloos naar iemand te zijn... wel kleed ik een verhaal graag aan en misschien schort het daar wel eens aan dat het verkeerd over kan komen.
Zoals @GoT2Beard zei, je mist de intonatie en de knipoog erachter.
Thanks voor je bericht.

Dat gezegd hebbende is alles erover gezegd denk ik.
Slainté! :)>
 

Daaf

Baard
"... en @Pellie kwam ook geregeld zeer ongenuanceerd uit de hoek.

P'sies, als iemand hier altijd aan het uitdelen was en het op de persoon speelde op een zuigerige manier, dan was het Pellie wel. Als je niet het juiste merk hoed droeg, als je bij een club baardmannen hoorde of als je gewoon een andere mening had. Er was niet veel nodig om een kut opmerking van hem te verdienen.

Ik ben blij dat hij vertrokken is, het forum is daarmee een stuk leuker geworden. Vanavond (om ontopic te blijven ;)) drink ik er een Dalhwinnie op, al kan ik de writers tears van Got 2 beard ook erg waarderen.

En zeker bedankt RBBP (Y):D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
P'sies, als iemand hier altijd aan het uitdelen was en het op de persoon speelde op een zuigerige manier, dan was het Pellie wel. Als je niet het juiste merk hoed droeg, als je bij een club baardmannen hoorde of als je gewoon een andere mening had. Er was niet veel nodig om een kut opmerking van hem te verdienen.

Ik ben blij dat hij vertrokken is, het forum is daarmee een stuk leuker geworden. (Y):D

Iets steviger uitgedrukt, maar ik ben het wel met je eens.:)
 

Texman

Koning Baard
Het is inderdaad zo. Toen ik pas lid was van het forum reageerde hij ook heel onaardig op een goed bedoelde opmerking van mij.
Ik heb er verder niets van gezegd maar Pellie een hele tijd op een laag pitje gezet en in zijn eigen vet laten gaar sudderen.
 

tijn

Zware baard
Vandaag op het werk een lekker sappie binnen gekregen. Moest ik natuurlijk even proeven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk best wel lekker vind hahahaha.
 

Bijlagen

  • 20210921_005441.jpg
    20210921_005441.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 15
Banner image
Top