Baardmannen drinken whisky.

Danny

Baard
Proost mannen!

2015-03-02-14.54.32-576x1024.jpg


Nu zeg ik dat wel zo, 'baardmannen drinken whisky' maar is dit ook zo?

Ik krijg namelijk de meeste whisky's nog niet weg gedronken. Vanmiddag een fles Jameson gekocht, een Ierse whisky en ik moet zeggen, deze vind ik erg lekker.
Niet heel uitgesproken en niet heel rokerig. Zacht en mild van smaak. Heerlijk met een sigaartje!

Wat is jullie ervaringen met het drinken van whisky?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
P

PUNK-JAZZ

Guest
Kheb dorst :)>

Ik drink af en toe Whiskey...
Ben meer een Bokma Jenever drinken

Als het maar bij verantwoord drinken blijft BEARDMEN(Y):)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Jack Daniels staat hier standaard in de kast. En uiteraard de Sonnema beerenburg. Maar veel drink ik beide niet (meer).
Bier blijft hier heer en meester. ;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Kort en krachtig: Geen alcohol in welke vorm dan ook, en ook geen rookgerei ;)
Simpele reden, ik lust het niet en het trekt mij niet, echter heb ik er niets tegen
en gun iedereen zijn versnapering en zijn roker(tje) (Y)
Geniet er van baardmannen, laat het je smaken :D
 

mescaline

Stoppelbaard
Dag heren, glenfiddich is inderdaad een zeer toegankelijke makkelijke whiskey. Kijk ook eens naar cask whiskeys, iets meer smaak en complexiteit dan bijvoorbeeld de glenfiddish 12, maar niet te heftig. Zelf begin in mijn whiskey avonden met de glen fiddish 12, stap vervolgens door naar glenfiddish 18 en ga langzaam verder richting de turfachtige, van talisker tot lagavulin en de laphroaig 10. Aanrader om, als je meer wilt proeven, het op zo'n volgorde te tasten.
 

dennisB

Baard
Inmiddels al enige jaren geleden heb ik whisky leren drinken. En het duurde een poosje voordat ik wist wat ik lekker vond.
Ik ben van blended whisky's overgegaan naar single malts. En uiteraard met een zachte whisky begonnen. Ik geloof Macallan 10 yo.
Op aanraden van de verkoper bij de slijterij, dit was een liefhebber pur sang. Nu inmiddels een x aantal jarenv erder weet ik wat ik lekker vind, en dit zijn voornamelijk de rokerige soorten, en voornamelijk die van het Schotse eiland Islay. DE topper voor mij is Bowmore , prijs kwaliteit is super.
En mijn all time favourite is Talisker. Van het Schotse eiland Skye. Maar deze soorten zijn al vrij uitgesproken. Verder als je van heel zware turfsmaken houd, dan is de Laphroaigh 10 yo prima.
 

Sander

beards be like...
Nee, totaal geen whisky drinker. Ik drink wijn of bier. Vroeger soms mixen, maar dat drink ik in hetzelfde tempo als bier, dus dat is niet geheel verstandig.

Wel typisch hè, dat je vrijwel al die dranken (incl. koffie, bier en wijn) moet "leren" drinken.
 

Bunny

Baard
hmmm Talisker! Ik hou van smaak explosies :p
Glengoyne Cask Strength is ook wel een leuke om te proberen :p
 

Sander

beards be like...
In eerste instantie zegt je lijf gewoon: "Troep! Afblijven!". Wij eigenwijs en nu zegt je lijf: "Gimme gimme gimme more!!". Iedere keer weer!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja ik drink niet zoveel meer als vroeger hahahaha.... Je wordt ouder heh...:p
Maar yaa als het zoooo gezellig is... Dan...hmmm...doe maar nog 1 en dan nog 1 hahaha
 
Banner image
Top