Baardman in wording

Gooz

Stoppelbaard
Goedemorgen heren,

Ondanks het korte tijdsbestek toch maar even een update na mijn barbiersbezoek bij b4men barbershop in Hoofddorp.

Bij aankomst aangegeven dat ik als beginnend baarder nog niet zo duidelijk weet wat ik wilde maar dat er in ieder geval niet te veel lengte af mocht. Jan Willem wist hier wel raad mee en heeft me volgens mij netjes geholpen. Mijn baard kan ik nu zelf netjes bijhouden en het ziet er duidelijk netter uit. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over en zal er ook zeker terug komen. Hieronder de foto’s.


20171113_112635.jpg 20171113_112644.jpg 20171113_112647.jpg
 

Gooz

Stoppelbaard
Het is weer zover, update 3 (week 12).
Na mijn barbier bezoek weer vol aan de groei.
Zelf zie ik bijna niet dat het nog groeit maar als ik dan de foto's hier bekijk blijkt er toch wel vordering te zijn.

In de tussentijd heb ik ook een eigen plankje in de badkamer weten te bemachtigen om mijn vers aangekochte baard goodies te kunnen uitstallen.
Mijn baardje is nu echt wel een beetje een hobby geworden en begin er steeds meer plezier in te krijgen, Ik heb dan ook geen enkele aandrang om naar de trimmer of nog erger het scheermes te grijpen, deze liggen werkeloos onder in de la.

Toch heb ik wel een minpuntje van het hebben van een baard, eergisteren tijdens het eten een goede poging gedaan om het rechter deel van mijn snor op te eten. Ik heb mijn poging gestaakt en de snor is verder intact maar toch wel lastig. ;) Desondanks, mag hij gewoon blijven.

We groeien vrolijk verder, op naar week 15. :)>

20171208_141522.jpg 20171208_141533.jpg 20171208_141536.jpg
 

RCM

Baardaap
Zier er prima uit Gooz! Tja, die snorpunten.... probeer ze anders even de krullen, dat voorkomt extra ingrediënten in je maaltijd :p:D(Y)
 

Knulletje

Zware baard
Ziet er al goed uit, volle snor al zeg. Inderdaad best irritant met eten. Zoals al gezegd, zo veel mogelijk sturen en eventueel gebruik maken van wax o.i.d.
 

TMG1961

Baardaap
Ziet er goed uit. Snor wil hier ook nog wel eens meegaan met een hap, meestal bij eten brood. Kleinere hapjes nemen werkt bij mij redelijk goed..
Succes met de verdere baardreis. En ja, het is echt een hobby dat baardgroeien en de meeste tijd ook nog eens een leuke hobby.
 

Kale666man

Baardaap
Ja theo vooral de tijd bij mij maar ik ga ook snel aan de snorrewax hoor mijn voedsel moet ook door een harig omhulsel maar ziet er zeker goed uit en gaat hard zat.
 

dijkie

Zware baard
Ook van mij welkom @Gooz , je baard ziet er mooi uit hoor(Y)
Een heel positief verschil met het begin:)> lekker doorgaan met groeien:D
 
Banner image
Top