Azbane

Baardgroei

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door Saddam, 10 jul 2019 om 18:05.

1. Saddam

Saddam Stoppelbaard

Hé ik heb een vraagje mijn baard heeft al wat lengte en nu begint het op de zijkanten wat te froezelen hoe kan ik hem wat strakker naar beneden laten hangen met wax of balsem en de welke raden jullie aan ik gebruik nu enkel baardolie mvg

2. Renem

Renem Volle Baard

Ehm, hangt er vanaf wat je wilt.

Mijnbaard natural baardwax geeft prima hold, maar geen geur. Helpt mij iig om de wilde haren te temmen, maar voor de lekker hoef je dat niet te doen.
    Dutchbeard heeft ook baardwax. De neutrale ("no shit in it" geloof ik) is ook prima. Dutchbeard heeft ook wax met een geurtje: Satan's Bluff. Wat zoetig, maar zeker niet verkeerd. Als ik Bas moet geloven (en dat doe ik...) is het de best verkopende geur die hij heeft.

Ik ben ook wel fan van de specials van Ivan (superfurry), maar die geven minder hold omdat het eerder balm is dan wax.

Dingen als Murray's pommade kun je beter niet in je baard smeren. Het styled wel lekker, maar dat voordeel weegt -voor mij- niet op tegen het uitwassen van die rommel. :confused:

Vriendelijke groet, René

3. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Hier staan heel veel posts over op het forum, dus dit is een vrij overbodig topic. Ga eerst maar eens lezen! :)>

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina