Baardgroei?

Ardjan

Baardaap
Je wordt steeds meer des mans, @Stephan :D:D:D
Gaat prima met die baard! (Y)
Ik zou nog even wachten met de barbier; geef het nog minimaal 4 weken de tijd! Dan kunnen de minder volle plekken wat meer nog dichtgroeien!
't Ziet er echt nog niet onverzorgd uit! Met balsem/wax kun je een hoop 'goedmaken' :D

Je wordt nu tóch wel een baardig type @Stephan.;):D Begin was wat stroef, maar met je doorzettingsvermogen heb je heel veel bereikt! Hulde! (Y)
 

Stephan

Baard
Je wordt steeds meer des mans, @Stephan :D:D:D
Gaat prima met die baard! (Y)
Ik zou nog even wachten met de barbier; geef het nog minimaal 4 weken de tijd! Dan kunnen de minder volle plekken wat meer nog dichtgroeien!
't Ziet er echt nog niet onverzorgd uit! Met balsem/wax kun je een hoop 'goedmaken' :D

Je wordt nu tóch wel een baardig type @Stephan.;):D Begin was wat stroef, maar met je doorzettingsvermogen heb je heel veel bereikt! Hulde! (Y)


Haha top @Ardjan! Leuk dat je altijd zo positief reageert! :)
Dat geeft de burger weer moed!

Soms twijfel ik wel enorm en sta ik al bijna klaar om alles eraf te scheren, maar dan gaat natuurlijk de 24u regel in :rolleyes:
Ik ben nu zover gekomen, nu gaan we verder ook (Y)

De barbier zou ik op jullie advies nog even laten, misschien over een maandje.

Thanks guys :D
 

Stephan

Baard
Doe maar NIET, doe maar NIET, doe maar NIET! Dit kan écht NIET! :D:D:D

Haha echt he! Gaat ook niet gebeuren, dag babyface ;)
[DOUBLEPOST=1549044898][/DOUBLEPOST]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de rechtse het mooiste vind! Die linkse (wie is dat?) kijkt zo serieus.:p:p:p

Haha, zelfs zonder baard? De volgende foto zal ik zeer uitbundig gaan lachen, akkoord? :D:p

Op de rechter foto had ik mijn nichtje vast (toen net geboren), vandaar mijn enorme lach..
 

Texman

Koning Baard
Ha @Stephan ,
Wat ik nou zo leuk vind is dat ik ook bij jou die metamorfose zie van babyface naar baardman. Je heb inmiddels de uitstraling gekregen.:)>(Y):)>
Ik zou nog even niet naar de barbier gaan je kale plekken beginnen nu mooi bedekt te raken :). Als je barbier er aan gaat knippen heb je kans dat je de kale plekken weer gaat zien. De barbier moet zogezegd camouflerend te werk gaan en daar is wat meer baardlengte voor nodig.
Texman :)>
 

Stephan

Baard
Ha @Stephan ,
Wat ik nou zo leuk vind is dat ik ook bij jou die metamorfose zie van babyface naar baardman. Je heb inmiddels de uitstraling gekregen.:)>(Y):)>
Ik zou nog even niet naar de barbier gaan je kale plekken beginnen nu mooi bedekt te raken :). Als je barbier er aan gaat knippen heb je kans dat je de kale plekken weer gaat zien. De barbier moet zogezegd camouflerend te werk gaan en daar is wat meer baardlengte voor nodig.
Texman :)>

Dankjewel Willem!

En dat terwijl ik dacht dat ik al een echte vent was haha! Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt heel blij ben dat ik heb doorgezet, ik ben dan ook erg blij met mijn baard, en het word alleen nog maar beter (Y)

Wat betreft je opmerking over de barbier, dit was ook precies de reden waarom ik twijfelde, maar bij deze wacht ik nog even tijdje tot alles is volgroeid :);)

Beard on!
 

Stephan

Baard
Zo heren, het is inmiddels alweer een maand geleden dat ik wat foto’s heb geplaatst! Het wordt weer een tijd :p

Het gaat de goede kant op!

De barbier staat inmiddels vast, 13 april bij de Baardaap :)>
 

Bijlagen

  • 5D2EB9BA-6736-4367-84D2-A06EBB2A1170.jpeg
    5D2EB9BA-6736-4367-84D2-A06EBB2A1170.jpeg
    521,6 KB · Weergaven: 292
  • 88A9D156-50C6-4E3C-83A6-09E80BC1D2EA.jpeg
    88A9D156-50C6-4E3C-83A6-09E80BC1D2EA.jpeg
    624,7 KB · Weergaven: 283
  • 6F412689-94B5-4BB8-BC00-2F533FC4D334.jpeg
    6F412689-94B5-4BB8-BC00-2F533FC4D334.jpeg
    559,9 KB · Weergaven: 280
  • 2BDE6E4B-4145-45CE-ADD6-2E0EC21945AD.jpeg
    2BDE6E4B-4145-45CE-ADD6-2E0EC21945AD.jpeg
    528,6 KB · Weergaven: 253

Texman

Koning Baard
Zo Stephan,
En dat plaatst zomaar weer wat foto's, en wat voor foto's ??.
Geweldige foto's natuurlijk van een prima baard (Y)(Y)(Y).
Het gaat hartstikke goed, de kale plekken zijn lekker aan het vol groeien en het staat je goed .
Wees wel voorzichtig dat de barbier je baard niet te kort maakt want dat zou zonde zijn. Zeg dat je een langere baard wil laten staan dan kan hij/zij daar rekening mee houden.
Erg leuk om bij jouw te zijn hoe je baardreis verloopt en je je bijdrages aan het forum zijn ook altijd leuk.:)
Ga zo door en blijf ons verrassen.
Texman:)>
 
Banner image
Top