Dutchbeards

Baardgroei?

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Stephan, 20 nov 2018.

1. Rob1986

Rob1986 Baard

Volhouden!!

Stephan en Mdbruin vinden dit leuk.
  2. Texman

Texman Baardaap

Ha @Stephan ,
    Ik ben het helemaal eens met wat er al is gezegd.
    Dit is gewoon even een lastige fase waar je gewoon doorheen moet.
    Sommige mannen hebben vanaf het begin een mooie en gelijkmatige baard groei.
    Die hebben geluk want de meeste mannen hebben dit niet. Dit betekend niet dat deze mannen geen mooie baard kunnen laten groeien.
    Het koste alleen wat meer tijd maar het is de moeite waard. Mocht het allemaal wat zwerverachtig worden en vind je dat niet leuk dan mag je gerust je wangen en je hals wat bijwerken. Het voordeel hiervan is dat je baard veel beter tot zijn recht komt. De kale plekken vallen dan ook wat minder op.
    Dus geef het niet op.;)
    Succes Texman:)>

DNA76, Rob1986 en Stephan vinden dit leuk.
  3. Stephan

Stephan Stoppelbaard

Haha thanks!

Al duurt het een jaar voordat ik een echte baard heb, dat is het wachten waard! Je ontmoedigd me dan ook zeker niet, integendeel zelfs!

Ik was/ ben alleen bang dat mijn kale plekjes nooit volledig volgroeien, dit omdat het echt nog voelt als een babyhuidje! Maar we wachten ongeduldig af... :p
    --- Dubbele posts samengevoegd, 27 nov 2018 ---

Het is zeker een lastige fase, maar we slaan ons hier wel doorheen! Mede dankzij deze forum (Y)

Dat filmpje wat @Mdbruin liet zien hielp ook!

Het bijwerken van mijn baard is geen optie denk ik, als we voor een baard gaan dan gaan we ook voor een volle baard :)> haha.

Thanks Guys!

4. Yainderidoo

Yainderidoo Baard

Zo is het precies! (Y)

Texman en Stephan vinden dit leuk.
  5. Stephan

Stephan Stoppelbaard

Nooit geweten dat je verslaafd kon raken aan Youtube (keek bijna nooit op youtube), maar inmiddels ken ik bijna alle Beardbrand filmpjes... :p
    Wel tof om Greg zo te volgen... Hij zit inmiddels op 4 weken, ik 3 weken. Het stimuleerd wel op de een of andere manier.

Nogmaals dank voor de tip @Mdbruin!

Laatst bewerkt: 30 nov 2018
    EdwinB, ProfessorMelchior, Ardjan en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Stephan

Stephan Stoppelbaard

Even een update op de donderdagmorgen!

Inmiddels ben ik precies 4 weken verder. Mijn snor en sik groeien harstikke mooi, heel blij mee :)

Helaas ziet het er behoorlijk warrig uit op mijn wangen. Wat ik voornamelijk lastig vind is dat er geen lijn loopt van mijn oor naar de sik, hierdoor krijg ik halve bakkebaarden.

Hebben jullie nog tips?

Bijgevoegde bestanden:

Bolt, Texman en Rob1986 vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Rob1986

Rob1986 Baard

ziet er goed uit! En je bakkebaarden.. tja.. Ik heb dat ook aan 1 kant, laat het gewoon dichtgroeien. Mocht dat niet lukken, dan ga ik me baard iets korter houden daar. Succes!

Stephan vindt dit leuk.
  8. Yainderidoo

Yainderidoo Baard

Je geeft hier je zelf al de belangrijkste tips:

Stephan vindt dit leuk.
  9. Bolt

Bolt Baard

Geduld is een schone zaak:D:)>
    Komt dan wel goed volgens mij. Lekker doorgaan.

Mdbruin, Stephan, Rob1986 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. DNA76

DNA76 Baard

Beetje een late welkom :)
    Alles staat hierboven reeds vermeld. Belangrijkste is dus gewoon geduld! En ja, er zullen dagen en misschien zelfs weken zijn dat je voor jouw gevoel er als een schooier, onverzorgde kerel bijloopt! Niks van aantrekken en doorgaan. Uiteindelijk komen de meeste baarden goed dus ook de jouwe!!! Als ik jouw foto recht op recht bekijk ziet het er allemaal wel prima uit. De plekken op de zijkanten lijken mij niet onoverkomelijk en zullen naarmate de haren langer worden steeds minder zichtbaar zijn.
    De halslijn mooi aflijnen kan helpen er er ietwat strakker uit te zien ;).
    Succes nog en volhouden (Y)

Stephan, Texman en Yainderidoo vinden dit leuk.
  11. Stephan

Stephan Stoppelbaard

Haha thanks! Wat je zegt, van het vooraanzicht ziet het er niet verkeerd uit, het is vooral de zijaanzicht.....

Maar thanks voor je/ jullie feedback! Ik kan weer even vooruit met de baardgroei!

Gracias! Beard on :)>

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina