Baardgroei?

Texman

Koning Baard
Heren,
Na 4 weken moet ik mijn verdriet toch even kwijt, onlangs heb ik mijn baard eraf gehaald. Ja, ook ik moest dit een keer meemaken, en ja, ik had gelijk spijt.
Maar anderzijds zie ik wel dat mijn baard vorderingen maakt ten opzichte van de vorige keer, mijn baard lijkt voller.
Inmiddels is mijn baard 4 weken oud, en laat ik hem weer lekker groeien!
Ha @Stephan,
Het is heel jammer want je was zo goed op weg, maar ik begrijp het best wel soms slaat de twijfel toe en gaat je baard eraf om te ontdekken wat dat met je doet.
Het had zomaar kunnen zijn dat je, dat als een bevrijding zou ervaren en besloten had voortaan zonder baard door het leven te gaan.
Gelukkig is dat niet het geval en je bent weer opnieuw begonnen aan een 2e baardreis. Ik denk dat je er nu sterker in staat en dat het uiteindelijke resultaat beter is en je ook meer bevrediging geeft. Mocht er zich nu weer eens zo'n crises aanmelden consulteer ons dan eerst voordat je iets doet waar je spijt van krijgt.;););)
Sterkte Texman :)>
 

Stephan

Baard
Dat is dan waarschijnlijk óók de reden dat we je een tijd niet op het forum hebben gezien! :eek: Niet meer doen vriend; we misten je gezelligheid! :D
En ja die baard, ...die groeit wel weer! :):)>

Succes kerel; met 2.0 (Y)

Haha, dat klopt deels. Sinds begin deze maand heb ik ook nieuw werk, heb iets minder tijd om op deze forum te zitten.

But i’m back my friend! :)>
[DOUBLEPOST=1569068097][/DOUBLEPOST]
Ha @Stephan,
Het is heel jammer want je was zo goed op weg, maar ik begrijp het best wel soms slaat de twijfel toe en gaat je baard eraf om te ontdekken wat dat met je doet.
Het had zomaar kunnen zijn dat je, dat als een bevrijding zou ervaren en besloten had voortaan zonder baard door het leven te gaan.
Gelukkig is dat niet het geval en je bent weer opnieuw begonnen aan een 2e baardreis. Ik denk dat je er nu sterker in staat en dat het uiteindelijke resultaat beter is en je ook meer bevrediging geeft. Mocht er zich nu weer eens zo'n crises aanmelden consulteer ons dan eerst voordat je iets doet waar je spijt van krijgt.;););)
Sterkte Texman :)>

Het is zeker jammer! Ik besef ook nu pas hoelang mijn baard eigenlijk was, best grappig eigenlijk. Gelukkig groeit ie gwn weer terug.

Ik heb destijds 2 weken lopen piekeren, en toen gebeurde het gewoon. Maar wat je zegt, ik had het eerst met jullie moeten bespreken :oops::oops:
 

Stephan

Baard
:eek::eek: Foei!!
Schrik mij de pleuris!
Een Baard is het scheren niet waard.. toch?
Nou de herstelwerkzaamheden zijn inmiddels in volle gang zie ik dus dat verzacht het leed weer wat.
Succes met :)> 2

Hahaha, ik vond het stiekem ook heel spannend om het te vertellen :eek::p
[DOUBLEPOST=1569304147][/DOUBLEPOST]
Je zegt, "ik had gelijk spijt". Was dat, omdat je niet had verwacht dat je vrouw niet meer naast je wilde slapen nu...? ;):eek:

Haha, dat viel gelukkig mee hoor ;)
 

Nib85

Volle Baard
Ik heb destijds 2 weken lopen piekeren, en toen gebeurde het gewoon. Maar wat je zegt, ik had het eerst met jullie moeten bespreken :oops::oops:


Herkenbaar hoor. Ik heb hetzelfde wel eens gedaan (gelukkig al wat langer geleden ;) )
Als je het bedacht hebt of benieuwd bent hoe het zonder is gaat het toch gebeuren. Ik had mijn twijfels zelf aangekondigd hier destijds, denk maar niet dat ze mij er van af konden houden...

Gelukkig voor jou heb jij ook een kop dat je ook prima ontbaard door het leven, dus hoef je je niet te schamen tot hij er weer zit.
 

Laurent1965

Zware baard
Heb in mijn baardloze periode zo'n 20 jaar met alleen een flinke snor rondgelopen.
In een verstandsverbijstering 1 keer afgeschoren, wist niet wat ik zag en mijn omgeving ook, wat een verschil.....:eek::mad::eek::mad: Drama in het kwadraat!!
Wist niet hoe snel hij weer terug was...
Met baard erbij helemaal, een goeie die mij zover krijgt dit af te scheren!!;)
 
Banner image
Top