Baardgroei

Lorenzodk

Stoppelbaard
Hoi ik ben nieuw hier mijn naam is lorenzo ik ben 21 jaar en ik heb een vraag over een baard laten groeien ik ga nu voor het eerst een poging doen om een baard te laten groeien omdat ik toch vind dat het bij de man hoort hoop dus ook dat het me staat haha nou zit ik er alleen mee dat ik verschillende kleuren haar heb op me wang is het zwart en bij me kin maar de rest is heel erg blond of gewoon niet zichtbaar alsof er eigenlijk geen haar zit ik heb me dan wel voor het laatst 1 week geleden geschoren maar hoe zit dat precies moet ik gewoon wachten en geduld hebben en hebben misschiem meer mannen dit gehad want het ziet er nu echt niet uit ik zet hieronder de foto's ervan en hoop dat meer mensen hier antwoord op hebben of misschien het zelfde hadden
 

Bijlagen

  • 20180829_012737.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 93
  • 20180829_012750.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 75
  • 20180829_012803.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 67
  • 20180829_012818.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 66
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Welkom op dit leuke forum Lorenzo. Ik heb je foto's eens goed bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat je helaas geen geweldige baardgroei hebt. Maaaaaaar, je bent ook nog heel erg jong. Genetisch gezien verwacht ik geen volle baard, ondanks dat je baardgroei nog niet volledig ontwikkeld is. Je hebt je een week niet geschoren, en je kan goed zien dat er vele plekken zijn waar geen stevige stoppels groeien. Ik kan wel zeggen dat je heel veel geduld moet hebben, maar ik zou je eerder adviseren eerst nog een tijdje te wachten voordat je aan deze reis begint. Ik hoop voor je dat ik er ernaast zit, mijn mening is puur gebaseerd op je foto's. Succes Lorenze (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Ik ben het met @RCM eens; ik zou nog een paar jaartjes wachten in jouw situatie; er groeit momenteel gewoon (nog) te weinig! Ik geloof écht wel dat je over een aantal jaren een baard(je) kan groeien; bij de een komt het wat eerder en bij de ander wat later; maar voor nú gaat het 'em denk ik niet worden. Maaaar de moed niet opgeven; je hebt een mooie vriendin (profielfoto):); gewoon over een aantal jaar nog eens proberen! (Y)
 

istawa

Zware baard
Wat mijn voorgangers zeggen. Toen ik zo oud was had ik alleen genoeg groei voor sideburnse en dat was nog net aan.
Succes op je Baardreis.

it aint over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
Ha @Lorenzodk ,
Ook ik ben het eens met @RCM . Het is vooral je leeftijd die je nu parten speelt. Je baardgroei moet nog helemaal opgang komen.
Nu is het niet zo dat je geen baardgroei zal hebben maar bij jou komt het wat minder snel opgang.
Het is leuk dat je graag een baard wil dus laat je wens niet gelijk vallen.
Je moet gewoon nog een tijdje wachten en het dan opnieuw proberen.
Sterkte Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top