Baardgroei Proces Topic

Kale666man

Baardaap
Thnx Richard, van zulke complimenten groeit mijn baard wel :D
Hahaha ja maar het is ook niet anders,en een compliment geven is toch leuk om te doen ook en bedankt ook voor je antwoord terug.
[DOUBLEPOST=1510479007][/DOUBLEPOST]
Mooie volle baard, ziet er top uit (Y)
De genen fee is goed voor je geweest :D
Ja dat is tie zeker TMG die fee en nog leuker dat hij het deelt met ons allen.
Goeie trouwens:toverfee hahaha
[DOUBLEPOST=1510479672][/DOUBLEPOST]
Ik denk dat dit één van de baarden is die de meeste dekking heeft op heel dit forum (Y)

Gaat prima :)>
Hee cowboy,ja dan begin ik er toch wel een beetje zicht op te hebben.
Vind het ook een hele mooie baard en als hij langer is wordt hij helemaal mooi.
Maar gelukkig is ons groeisel ook niet verkeerd hoor maar ja,net wat je zegt,zo zie je er altijd 1 ineens uitspringen en is goed voor de motivatie van anderen.
En nooit denken,dit lukt me toch niet scheer me maar weer glad,maar nogmaals zeer mooi (maar die van jou ook hoor) die lengte wil ik zeker behalen en anders vraag ik het adres van die fee.
 
  • Like
Reactions: RCM

DNA76

Baard
Mooie volle baard, volhouden en doorgaan. Gaat een prachtbaard worden. Op een dag sta je op en merk je dat die baard geworden is wat jij wou. Beard on.
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Echt jaloers op uw baard ;) wat een dekking op relatief korte tijd, en zo symmetrisch :)> nice
Thnx Ruben. En zeg maar jij, je of Roy ;)(Y)
[DOUBLEPOST=1510497720][/DOUBLEPOST]
Mooie volle baard, volhouden en doorgaan. Gaat een prachtbaard worden. Op een dag sta je op en merk je dat die baard geworden is wat jij wou. Beard on.
Thnx! Maar ik denk niet dat dat meteen na het opstaan is hoor, dan is het niet om aan te zien ;):D:p
 
Laatst bewerkt:

RubenG

Baard
Thnx Ruben. En zeg maar jij, je of Roy ;)(Y)
[DOUBLEPOST=1510497720][/DOUBLEPOST]
Thnx! Maar ik denk niet dat dat meteen na het opstaan is hoor, dan is het niet om aan te zien ;):D:p

Haha oke Roy, maar Belgen zeggen altijd 'uw' etc, 'je' is bij ons net plechtig of geforceerd ;)
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Ho ho ho, wij zijn weer een weekje verder. Kan deze keer erg kort zijn want het voelt eigenlijk net zoals vorige week. Echter ben ik nu wel aan de slag en krul gewent. Ik krijg het een beetje gefixt met wat baardbalsem en olie natuurlijk. De föhn bied ook af en toe een oplossing. Gelukkig heb ik er allemaal niet zo heel veel werk aan en laat ik het gewoonweg fijn doorgroeien. 28 november word het 4 maanden en dan zal ik weer een foto plaatsen. Nog 8 maanden te gaan(Y)

Tot weer een volgende update! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ho ho ho, wij zijn weer een weekje verder. Kan deze keer erg kort zijn want het voelt eigenlijk net zoals vorige week. Echter ben ik nu wel aan de slag en krul gewent. Ik krijg het een beetje gefixt met wat baardbalsem en olie natuurlijk. De föhn bied ook af en toe een oplossing. Gelukkig heb ik er allemaal niet zo heel veel werk aan en laat ik het gewoonweg fijn doorgroeien. 28 november word het 4 maanden en dan zal ik weer een foto plaatsen. Nog 8 maanden te gaan(Y)

Tot weer een volgende update! :)>(Y)

Fijn dat het goed gaat met de baard en dat je aan de krul en slag gewend bent. Benieuwd naar de foto's
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Fijn dat het goed gaat met de baard en dat je aan de krul en slag gewend bent. Benieuwd naar de foto's
Thnx! Zo heeft elke fase weer zijn charme hé! Alleen lijkt het nu niet meer zo op te schieten zeg maar (weer een fase) ;). Maar we gaan gewoonweg vrolijk verder!
 

TMG1961

Baardaap
Thnx! Zo heeft elke fase weer zijn charme hé! Alleen lijkt het nu niet meer zo op te schieten zeg maar (weer een fase) ;). Maar we gaan gewoonweg vrolijk verder!

Ik denk dat na de eerste 3-4 maanden je de groei niet zo duidelijk meer zal zien als in begin. Je hebt al een aardige lengte dan dus het valt niet meer zo zeer op, totdat je op een morgen in de spiegel kijkt en denkt sodeju dat is een behoorlijk lange baard geworden de afgelopen maanden.
 

RCM

Baardaap
Zoooooo, weer een weekje erbij. Ik kom deze periode er wel met krul en slag doorheen ;)... Voor de mensen die dit dus ook ervaren, het kan dus wel even duren allemaal. Ondanks dat gaan wij gewoon vrolijk verder... volgende week bereik ik de 4 maandjes en zal ik weer een foto plaatsen.

Bij deze nog een progressie overzicht van week 9 t/m 12.

G7FOT5w.jpg


Tot de volgende keer maar weer!!
 
Laatst bewerkt:

Freerider

Baard
Een beetje oude foto's posten... Wordt echt tijd dat je de huidige baard deelt, of doe je dit voor het effect als je je 4 maanden baard toont?
:p
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Een beetje oude foto's posten... Wordt echt tijd dat je de huidige baard deelt, of doe je dit voor het effect als je je 4 maanden baard toont?
:p
Tja, wat is oud hé... :p, en een maandelijkse foto-update vindt ik persoonlijk voldoende...:D. maand 1.... check, maand 2.... check, maand 3.... check, maand 4.... dat is volgende week pas ;) Dus ja, die huidige baard komt eraan zodra ik de 4 maanden bereikt hebt, de progressie foto is een extraatje :). En mijn tussentijdse (wekelijkse) updates zijn puur informatief!! (Y)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top