Baardgroei Proces Topic

Freerider

Baard
Ik maak nog altijd elke week foto's, en het valt mij op dat op foto's het er altijd beter uitziet dan ik het zelf ervaar. Dus gewoon lekker zelf ook die foto's plaatsen, soms moet je gewoon van anderen voren dat er wel voortgang in zit!
Let your (beard)hair hang down ;)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Ik maak nog altijd elke week foto's, en het valt mij op dat op foto's het er altijd beter uitziet dan ik het zelf ervaar. Dus gewoon lekker zelf ook die foto's plaatsen, soms moet je gewoon van anderen voren dat er wel voortgang in zit!
Let your (beard)hear hang down ;)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ik maak ook nog wekelijks foto's voor mijn eigen archief. Echter vind ik een maandelijkse foto-update voldoende. :)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hoppa, weer een weekje erbij. Mmmmmm, wat vind ik ervan. Er komt steeds meer krul en slag in mijn baard. Grrrrrrrr, een fase die iets minder leuk is. Echter krijg ik daardoor het idee dat ik mijn doel moet bijstellen. Ik zie hier baardbroeders voorbij komen waarvan ik denk (en hoop) dat ik ongeveer dezelfde groei heb. In deze fase ook 'dezelfde' krul en slag. Omdat ik er absoluut niets vanaf wil, ben ik denk ik eerder genoodzaakt om net als hun, dan toch maar voor een 'vol' en 'lang' model te gaan. Wellicht een Yeard een goed idee? :D

Tot weer een volgende update! (Foto-update volgt over ca. 4 weken)
De Yeard lijkt me een prima plan!!! :)

Toen mijn baard zich in dezelfde fase, als de jouwe momenteel, bevond zat er zo'n slag in, dat hij gewoon de hoek omging. Doodziek werd ik ervan en ik heb het geloof ik ook nog gemeld in het topic "de professor in wording".
Die situatie heeft zo'n anderhalve maand tot twee maanden geduurd en ineens was het voorbij. De haren hadden hun rebelse strijd opgegeven en gingen netjes vloerwaarts groeien.
Er is dus nog hoop voor je! :p
 

RCM

Baardaap
De Yeard lijkt me een prima plan!!! :)

Toen mijn baard zich in dezelfde fase, als de jouwe momenteel, bevond zat er zo'n slag in, dat hij gewoon de hoek omging. Doodziek werd ik ervan en ik heb het geloof ik ook nog gemeld in het topic "de professor in wording".
Die situatie heeft zo'n anderhalve maand tot twee maanden geduurd en ineens was het voorbij. De haren hadden hun rebelse strijd opgegeven en gingen netjes vloerwaarts groeien.
Er is dus nog hoop voor je! :p
Ik heb het inderdaad teruggelezen in je topic. Zoals je al mooi omschreef ging hij gewoon even de hoek om ;)... Nu kan ik ziek worden daarvan voorkomen :D
Ik heb nog genoeg geduld, dus gaat het zeker goed komen!! Hoopvol naar een volgende fase dan maar. (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Hoppa, weer een weekje erbij. Mmmmmm, wat vind ik ervan. Er komt steeds meer krul en slag in mijn baard. Grrrrrrrr, een fase die iets minder leuk is. Echter krijg ik daardoor het idee dat ik mijn doel moet bijstellen. Ik zie hier baardbroeders voorbij komen waarvan ik denk (en hoop) dat ik ongeveer dezelfde groei heb. In deze fase ook 'dezelfde' krul en slag. Omdat ik er absoluut niets vanaf wil, ben ik denk ik eerder genoodzaakt om net als hun, dan toch maar voor een 'vol' en 'lang' model te gaan. Wellicht een Yeard een goed idee? :D

Tot weer een volgende update! (Foto-update volgt over ca. 4 weken)
Ja rcm de mijne krult ook hoor maar mijn vrouw vind het wel mooi en ja als die het goed vind ik ook.
Anders de tip die ik las hierna gewicht eraan hangen hahaha
[DOUBLEPOST=1510382889][/DOUBLEPOST]
Klopt helemaal zoals je het verwoord hebt. Teveel foto's en video's bekijken is leuk en ook vaak leerzaam maar je ervaart je eigen baardgroei soms als minder snel/vol.
Perfect antwoord,niets aan toe te voegen
[DOUBLEPOST=1510383031][/DOUBLEPOST]
Ik maak nog altijd elke week foto's, en het valt mij op dat op foto's het er altijd beter uitziet dan ik het zelf ervaar. Dus gewoon lekker zelf ook die foto's plaatsen, soms moet je gewoon van anderen voren dat er wel voortgang in zit!
Let your (beard)hair hang down ;)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ja ik doe ook wekelijks foto,s maken en dan is het leuk om terug te kijken waar je bent gebleven en hoever je al bent
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Bij deze dan toch een foto-update, foto is van week 12. ( ik ga nu week 16 alweer in )

Zelf vind ik de progressie 'redelijk', wellicht een beetje te kritisch, maar wie is dat niet? Maar goed, ik ben gezegend met goede genen, en met wat geduld gaat dit vast een mooie volle baard worden. Echter is de krul en slag om deze foto nog niet te zien, in die fase zit ik nu pas! Al met al dus best tevreden en zeer gemotiveerd om er nog een hele tijd mee door te gaan. Mijn doelstelling is toch te gaan voor een 'lang' model.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot een volgende update!!

3AKwJmf.jpg
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Bij deze dan toch een foto-update, foto is van week 12. ( ik ga nu week 16 alweer in )

Zelf vind ik de progressie 'redelijk', wellicht een beetje te kritisch, maar wie is dat niet? Maar goed, ik ben gezegend met goede genen, en met wat geduld gaat dit vast een mooie volle baard worden. Echter is de krul en slag om deze foto nog niet te zien, in die fase zit ik nu pas! Al met al dus best tevreden en zeer gemotiveerd om er nog een hele tijd mee door te gaan. Mijn doelstelling is toch te gaan voor een 'lang' model.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot een volgende update!!

3AKwJmf.jpg
[DOUBLEPOST=1510396188][/DOUBLEPOST]Zo nou als je daar niet blij van wordt en wat er aan mankeert zie ik niet
Kortom ik vind hem geweldig mooi en vol ook,ik denk dat menig forum lid dit met me eens is.
Ja dit vind ik een zegen van genen,echt heel mooi
 

RCM

Baardaap
[DOUBLEPOST=1510396188][/DOUBLEPOST]
Zo nou als je daar niet blij van wordt en wat er aan mankeert zie ik niet
Kortom ik vind hem geweldig mooi en vol ook,ik denk dat menig forum lid dit met me eens is.
Ja dit vind ik een zegen van genen,echt heel mooi
Thnx Richard, van zulke complimenten groeit mijn baard wel :D
 

RCM

Baardaap
Goeie baard hoor. Mooi vol.

it aint over until the fat lady sings
Thnx istawa! :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1510425390][/DOUBLEPOST]
Prima baard zou ik zeggen! :)
Mooie kleur, goed model en vooral fantastisch vol :)>(Y)
Ik ben er stiekem ook wel erg trots op! Op naar weer een volgende fase.. :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1510425502][/DOUBLEPOST]
Ziet er prima uit! Hoop dat ik in de buurt kan komen!
Met geduld en geen tot weinig snoeiwerk, dan kom je er zeker bij in de buurt hoor :D :)
 

Freerider

Baard
Ziet er netjes uit, al ben ik ook wel benieuwd naar de 16 weken foto.
En dat kritisch zijn, het valt akt jou altijd meer op dan een ander.
Verder herken ik zelf dat kritische helemaal niet! ;)

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

RCM

Baardaap
Ziet er netjes uit, al ben ik ook wel benieuwd naar de 16 weken foto.
En dat kritisch zijn, het valt akt jou altijd meer op dan een ander.
Verder herken ik zelf dat kritische helemaal niet! ;)

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Thnx! Die foto volgt ook spoedig hoor ;). En ach ja, dat kritisch zijn is ook helemaal niet erg. :)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik denk dat dit één van de baarden is die de meeste dekking heeft op heel dit forum (Y)

Gaat prima :)>
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top