Baardgroei Proces Topic

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Soms komen we op onze baardreis wel eens een hobbel tegen waardoor we even gas moeten terug nemen om er vervolgens weer voor 100% tegen aan te gaan.
En zie eens wat dat jou heeft opgeleverd. Je hebt een ongelofelijke mooie baard gekregen die je heel goed staat en waar je trots op mag zijn.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
De reacties hier liegen er niet om dus geniet ervan.:)
H.gr. Willem (Texman):)>
 

RCM

Baardaap
VPAVSmE.jpg

Na hele lange tijd, bij deze toch nog eens een foto update van mijn huidige baard. Nog altijd laten groeien zonder enig doel, en dat gaat prima zo. Goed om de lezen dat het forum nog zo actief is. :)>:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Leuk dat we weer eens wat van je horen jouw inbreng was altijd erg fijn.:)
En wat je baard betreft die is als van ouds heel mooi, lang en vol.(Y)(Y)(Y)(Y)
Groet Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Ha Roy,
Leuk dat we weer eens wat van je horen jouw inbreng was altijd erg fijn.:)
En wat je baard betreft die is als van ouds heel mooi, lang en vol.(Y)(Y)(Y)(Y)
Groet Texman:)>
Hey Willem, het baardforum blijft toch het begin van een fantastische reis, een periode waarin ik veel heb geleerd, en waar ik mensen veel heb kunnen leren. Hier is de basis gelegd van een geweldige periode, uiteraard met vallen en opstaan. Geheel verdwijnen zal ik nooit, en kijk wekelijks zo nu en dan eens op dit prachtige forum. Gaaf om de lezen met hoeveel passie jij nog actief bent hier, respect! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Dank je Roy,
Ik vind het nog steeds leuk en als ik een advies aan iemand geef probeer ik dat zo goed mogelijk te doen. Juist om mensen door die moeilijke begin periode te krijgen.
Twijfels weg te nemen en te vertellen hoe fantastisch het is om met een baard door het leven te gaan.
Daarnaast hebben we een hoop lol en is er ook ruimte voor serieuzere zaken. Je weet het alles mag en het hoeft ook niet perse over baarden te gaan.
En natuurlijk heb ik zelf ook een hoop geleerd.
Groetjes Willem
 
Banner image
Top