Baardgroei Proces Topic

istawa

Zware baard
Damn dat je die prachtige baard had afgeschoren had ik ff gemist. Zo zie je maar weer de geest is een vreemde kostganger. Maar bij de neus in de wind en heel veel succes met je beard 2.0 die waarschijnlijk nog mooier zal worden als de eerste

it aint over until the fat lady sings
 

RCM

Baardaap
Hallo baardbroeders! Ondertussen weer bijna 3 weken onderweg. Ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel minder vlotjes gaat dan in mijn 1ste reis. Dat is natuurlijk niet zo, echter was toen alles nog nieuw en was ik met bijna 3 weken onderweg al best blij met hetgeen wat ik toen had. Nu ik weet hoe mijn groei zicht ontwikkeld, lijkt het dus minder snel te gaan. Ik heb echter wel 1 groot voordeel, tijdens mijn 1ste reis had ik vanaf ca. de eerste 5 dagen tot aan week 8 last van enorm geprik en die vreselijke jeuk, echter voel ik het nu gewoonweg niet, en dat bevalt mij dus weer prima! Al met al mag ik dus niet klagen en is op een afstand weer goed te zien dat er zich een baard ontwikkeld ;). Een foto-update vind ik nog niet nodig, gezien het geen verschil is met reis 1. Zodra alles dichtgegroeid is zal ik weer eens een foto plaatsen. Ik houd jullie op de hoogte!

:)>(Y)
 

Yoeri

Baard
Probeer deze keer vol te houden! En wees niet te kritisch op je baard. Of te autistisch zoals je het zelf noemt. Perfectie is een mooi streven, maar geen mooi doel. Succes!
 
  • Like
Reactions: RCM

dijkie

Zware baard
Mooi Roy ik wens je heel veel succes !
En hopelijk gaat alles naar wens in je tweede reis.
En ik ben alweer benieuwd naar de foto's, van je prachtige baard.

Groet Gerard,
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Ook van mij veel succes met je tweede reis en verras ons met je eerste resultaat.
Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM

DNA76

Baard
Hey Roy! Vallen en opstaan en doorgaan! Zo is het leven, zo is een baardreis! Uiteindelijk kweek je er geduld en doorzettingsvermogen mee! Al je baardbroeders steunen je! Blijven gaan want jij kan een episch exemplaar ter wereld brengen waar menig baardbroeder stikjaloers op zal zijn! Op zen gents zeggen ze “nie pleuje” vertaling niet plooien. Succes man en af en toe een foto kan geen kwaad (Y)
 

Renem

Volle Baard
Ik vind baardbroeder een prachtig mooi woord en volledig in stijl met de aard van dit vriendelijke forum. (Y)

Ben best benieuwd naar die foto, dus laat maar komen zou ik zeggen.

Vriendelijke groet, René
 

RCM

Baardaap
BAARDGROEI PROCES TOPIC 2.0

Beste baardbroeders, bij deze dan mijn foto-update van 4 weken (zaterdag 17 maart.)

lyFdFWV.jpg


FW8L3ad.jpg


Oja, en voor de mensen die zich afvragen hoe de halslijn ongeveer hoort te zijn indien je een lange volle baard zou willen, zie dan bovenstaande foto :);)
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
Kijk toch eens aan wat een prachtige baard is dat weer aan het worden.
Super Roy, fijn voor je.

Gerard.
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Kijk nou eens wat een mooi resultaat voor 4 weken.(Y)(Y)(Y)
Dat wordt weer een fors en mooi exemplaar.
Ga zo door, Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM

Ardjan

Baardaap
Kijkaan man, wat een baard al; gaat menigeen weer jaloers op worden!
Laten groeien, en laten groeien, maar doe vooral waar jij je goed bij voelt!
 
Banner image
Top